معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران از اعزام 100 نفر از مردم شهرستان دهلران برای حضور در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۹۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; سروان پاسدار سعید مومنی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز بازتاب انديشه هاي امام (ره) در ابعاد سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي در دنيا متبلور شده است.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران با بیان اینکه ما دو رسالت بزرگ داريم يكي زنده نگه داشتن آرمان حضرت امام(ره) و ديگر نشر انديشه هاي آن رهبر عظيم الشأن بين جوانان است، گفت: بايد مسئولين تمام توان خود را بكار گيرند تا مراسم براي عموم مردم بويژه نسل جوان جذاب و پرمحتوا باشد.

وی انتقال افكار و آثار حضرت امام به نسل هاي آينده را وظيفه مهم مسئولان و نسل حاضر دانست و تأكيد كرد: تهاجم فرهنگي و تهديد نظامي و تحريم اقتصادي همه اينها براي مقابله با تفكر امام راحل است و اگر بخواهيم جمهوري اسلامي همچنان با قدرت و صلابت در دنيا بدرخشد، بايد افكار و انديشه هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي را به جوانان و آينده سازان كشور معرفي كنيم.

مومنی از اعزام 100 نفر از مردم شهرستان دهلران به مرقد مطهر امام راحل برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و تصریح کرد: ویژه برنامه هایی برای هرچه بیشتر باشکوه برگزار شدن سالروز آزاد سازی خرمشهر، قیام 15 خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در شهرستان دهلران درنظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم در آیین سالگرد ارتحال امام (ره) نشانه وفاداری مردم به بنیان گذار جمهوری اسلامی و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران بر لزوم ترویج ابعاد مختلف تربیتی و مدیریتی حماسه خرمشهر در بین نسل جوان امروز تاکید کرد و یادآور شد: رشادت‌ها و فداکاری های رزمندگان باید در طول تاریخ و نسل به نسل بازگو شود.

وی فتح خرمشهر را سرشار از درس غنی باورهای دینی و اسلامی عنوان کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و دنیا تغییر حالت یافت.

پاسدار مومنی ابراز کرد: آنچه که در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به وقوع پیوسته، سرشار از درس عبرت برای جوانان امروز است که می‌توانند با الگوپذیری از آن در راه پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند.

ارسال نظرات