فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)

نظام انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی است

مراسم تقدیر از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و خبرنگاران در نمازخانه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۸۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،در این مراسم که به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، شهادت استاد شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم برگزار شد،فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان گفت:نظام انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی است و اگر تا کنون نلغزیده بخاطر همین خصوصیت الهی بودن آن است .

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلام پور با بیان اینکه استاد شهید مطهری از معلمان بزرگی بود که برای آینده نظام برنامه داشت،افزود: دشمن کسی را شهید کرد که مبنای فکری نظام دینی و اسلامی ما بود،و گروه فرقان نیز برای نابودی تفکرات و اندیشه های مطهری او را شهید کردند.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مذاکره با امریکا از روی تهدید راه به جایی نمی برد، اضافه کرد: اگر در مسیری حرکت می کنیم باید خودباوری داشته باشیم و نه خود باختگی و بعضی ها خودشان را در مقابل آمریکا باخته اند و عزت نفس ندارند که قطعا به هدف و مقصود حقیقی نمی رسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان نیز گفت: ماموریت مربیان عقیدتی سیاسی ساختن عقیده و پرورش انسان های پاک و بیدار کردن فطرت الهی است که منظور مقام معظم رهبری از آمادگی هم داشتن همین آمادگی معنوی در مقابل دشمنان است.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی،امام جمعه شهر سعدآباد، هم با بیان اینکه،علت ماندگاری استاد شهید مطهری و ماندگاری اندیشه او و پویایی این اندیشه این بود که اخلاص در عمل داشت، خاطر نشان ساخت:اگر می خواهیم اعمالمان تاثیر گذار باشد باید اخلاص داشته باشیم و گر نه عملی که خالص و برای رضای خدا نباشد تاثیری بر دیگران نخواهد داشت.

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و خبرنگاران فعال در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات