مسؤول نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی فاطر216:

کتابهای شهید مطهری به عنوان یک میزان و سنجه به حساب می‌آیند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی فاطر216 در جمع فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دشتستان گفت:: با اشاره به اینکه شالوده نظام بر افکار شهید مطهری استوار است، افزود: افکار و کتاب های مطهری به عنوان یک میزان و سنجه به حساب می آیند و این کتاب ها برای درک بهتر مفاهیم نه فقط یک بار بلکه چندین مرتبه باید خوانده شوند.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۳۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
 

به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی 216 فاطر ضمن گرامی داشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و شهادت استاد مطهری،با استناد از فرمایشات امام خمینی(ره)،گفت: به قشر روشن فکر و جوان جامعه توصیه می کنم نگذارند آثار شهید مطهری با دسیسه به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام ابراهیم شهسوار در ادمه با اشاره به اینکه شالوده نظام بر افکار شهید مطهری استوار است، افزود: افکار و کتاب های مطهری به عنوان یک میزان و سنجه به حساب می آیند و این کتاب ها برای درک بهتر مفاهیم نه فقط یک بار بلکه چندین مرتبه باید خوانده شوند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان نیز با بیان اینکه جامعه اسلامی و انقلابی ما از زمان پیامبر تا کنون به درد بی بصیرتی برخی افراد مبتلا بوده است، تصریح کرد: کسی که حضرت علی(ع) را به شهادت رساند، کافر نبود بلکه اهل نماز شب و قرآن بود و برای رضای خدا آن حضرت را به شهادت رساند، و در انقلاب اسلامی ایران نیز شخصی که شهید مطهری را به شهادت رساند مفسر قرآن و برای اجرای حکم خدا مطهری را شهید کرد،که این همان بی بصیرتی برخی افراد در امت اسلامی است.

نعمت الله غلام پور اضافه کرد:دشمنی آمریکا و اسرائیل یک طرف قضیه است بلکه مشکل اصلی ما بی بصیرتی است و راه برون رفت از این منجلاب و تشخیص حق از باطل پیروی از دستورات ولایت است.

ارسال نظرات