فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتی:

بسیج درعرصه اقتصاد مقاومتی پیش‌گام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتی گفت: بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز گام‌های موثری برداشته و پیش‌گام است.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۶۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری عصر دیروز در بهره‌برداری از طرح اقتصاد مقاومتی در روستای دهداری دشتی گفت: ورود بسیج سازندگی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی کمک به معیشت مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتی افزود: همانطور که بسیج در صحنه‌های مختلف پیش‌گام است در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز گام‌های موثری برداشته و پیش‌گام است.

وی ادامه داد: بسیجیان موفق‌ترین نقش را در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن ایفا کرده‌اند و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در اشتغال‌زایی خانواده‌ها دارد.

غضنفری یادآور شد: اجرای خیلی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دشتی تحقق پیدا کرده است و نمونه آن این طرح گاوداری و دیگر طرح‌هایی است که توسط بسیجیان اجرا شده و همه ما باید در این زمینه همکاری، مساعدت و کمک کنیم تا طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی ضمن گفت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی باعث خودکفایی در زمینه‌های مختلف اقتصاد می‌شود و این دور از دسترس نیست.

بنا به این گزارش طرح اقتصاد مقاومتی دام سنگین با 10 راس گاو شیرده در روستای دهداری شهرستان دشتی با 60 میلیون تومان اعتبار توسط بسیج سازندگی دشتی و با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات