خبرهای داغ:
در گفتگو بسیج با یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد:

ضعف حمله و تجاوز نظامی در تقابل با بیداری اسلامی

پادشاه عربستان دست به کاری احمقانه زد که این کار موجب تشدید تنش ها و اختلافات داخلی در آل سعود شده است و به اعتقاد من همین امر زمینه ساز فروپاشی رژیم آل سعود به وسیله اختلافات درونی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۱۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تحولات یمن و تجاوز نظامی رژیم آل سعود به خاک این کشور اظهار داشت: روشن است که عربستان با دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی که در حال از دست دادن یکی از نوکران خود بودند، به یمن حمله ور شد و با ده ها حمله هوایی جنگنده های خود مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشید.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ائتلاف عربی ضد یمن ناخواسته وارد جنگ نظامی با یمن شدند، افزود: امروز می بینیم که تنها عربستان به حملات خود ادامه می دهد و کشورهای دیگر ائتلاف رفته رفته پای خود را از میدان کنار کشیده اند که عربستان نیز متوجه اشتباه بزرگ خود شده است.

وی تغییرات حکومتی پادشاه عربستان را یک حرکت احمقانه بزرگ دانست و تصریح کرد: پادشاه عربستان دست به کاری احمقانه زد که این کار موجب تشدید تنش ها و اختلافات داخلی در آل سعود شده است و به اعتقاد من همین امر زمینه ساز فروپاشی رژیم آل سعود به وسیله اختلافات درونی خواهد شد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که ظلم و ستم توانایی تقابل با بیداری اسلامی را ندارد و از آنجا که بیداری اسلامی در یمن تکامل یافته و به انقلاب اسلامی تبدیل شده است، قطعا مردم یمن یا حمایت جهان اسلام می توانند اهداف والای خود را عملی کرده و بر دشمنان خود چیره شوند.

وی در پایان با بیان اینکه ایران همیشه از مظلومان جهان حمایت می کند، افزود: دست گیری از مظلومین یکی از واجباتی است که در قرآن و احادیث بر آن تأکید شده است، بنابراین افرادی که به حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم کشورهای مظلوم که به مقابله با استکبار می پردازند، اعتراض می کنند بدانند که ایران اسلامی در حال عمل به رسالت های واقعی خود می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها