مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) خبر داد

بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی در مدارس در هفته معلم برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوهشر از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی در مداراس استان بوشهر به‌مناسبت هفته معلم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۰۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مهراب کیانی  امشب در نشست با خبرنگاران و بمناسبت هفته معلم، گفت : همه ما بخش پررنگی از عمر خود را در مکتب معلمان سپری کرده‌ایم و باید با توجه به این مسئله مقام معلم را گرامی بداذیم.

وی ادامه داد: معصوم می‌فرماید ا از هر کس که علم می‌آموزید او رااحترام کنید. ما نیز وظیفه خود می‌دانیم مقام معلم را به دانش‌آموزان یادآور شویم و در این هفته نیز برنامه‌هایی را در معرفی مقام معلم برگزار کنیم.

کیانی تاکید کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در این هفته برنامه‌های مختلفی در سراسر استان در گرامی‌داشت هفته معلم برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این هفته از معلمانی که در فعالیت‌های مختلف با بسیج دانش‌آموزی همکاری داشته اند تقدیر به عمل خواهد آمد و با حضور در برخی مدارس با اهدا گل از زحمات این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه تقدیر تشکر خواهد شد.

کیانی در پایان با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی در مدارس سراسر استان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های علمی از دیگر مواردی است که در این هفته انجام می‌شود.

ارسال نظرات