مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۵۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام دارابی در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت یاد و خاطره آن فیلسوف بزرگ انقلاب اظهار داشت : هفته معلم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است بهترین فرصت برای تبیین اهداف و دیدگاه های ارزشمند ان فیلسوف بزرگ می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت برگزار می‌‌شود، تصریح کرد: معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی امسال به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن ویژه برنامه های این هفته اقدامات موثری در این راستا در دستور کار خود قرار داده که در طی ایام هفته به اجرا در خواهد آمد .

دارابی با بیان اینکه در راستای تحقق آموزش و تربیت و تعالی عزیزان سپاهی و بسیج برنامه های مختلفی در سپاه ناحیه ملکشاهی داریم، اضافه کرد: به مناسبت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج برنامه های متنوعی را برگزار می کنیم که راه اندازی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی –سیاسی، فضا سازی و تبلیغات، ارسال پیام کوتاه از گفتار های شهید مطهری ، برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با امام جمعه،حضور سازمان یافته در نماز جمعه و ... از این جمله هستند.

دارابی با بیان اینکه از مربیان و مدیران عقیدتی- سیاسی و هادیان سیاسی در ناحیه ملکشاهی تجلیل خواهیم کرد، ادامه داد: مراسم بزرگداشت هفته معلم و عقیدتی، سیاسی در سطح حوزه ها و کانون های مقاومت نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام دارابی با اشاره به اهمیت و جایگاه عقیدتی سیاسی نیز گفت: مسئله عقیدتی سیاسی در نظام جمهوری اسلامی آنهم در ارکان سپاه از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار می باشدو ما تمام تلاش خودرا خواهیم کرد تا برنامه های مدون و کارشناسی ارائه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار