خبرهای داغ:
نصرالله پژمان فر در گفتگو با بسیج:

دولت به جای حاشیه سازی به دنبال حل مشکلات کشور باشد

آقای روحانی پای سفره دین نشسته اند و اعتباری هم که اکنون دارند به خاطر وجهه دینیشان هست اما این حرفی که در خصوص ناجا زدند خلاف مطالبات انقلاب اسلامی بود...
کد خبر: ۸۵۱۵۵۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص وظیفه ناجا گفت: دولت باید به جای این حاشیه سازی ها به دنبال حل مشکلات واقعی کشور ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه با حرف و شعار مشکلی از مردم حل نمی شود ادامه داد: امروز مشکلات اقتصادی و به ویژه بیکاری در صدر اولویت ها برای توجه قرار دارد اما به نظرم برخی اعضای دولت پس از گذشت دوسال حرف ها و مواضعی را اتخاذ می کنند که بیشتر مورد خرسندی جریانات اپوزوسیون می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه چنین رفتارهایی در نهایت به ضرر دولت تمام می شود ادامه داد: آقای روحانی پای سفره دین نشسته اند و اعتباری هم که اکنون دارند به خاطر وجهه دینیشان هست اما این حرفی که در خصوص ناجا زدند خلاف مطالبات انقلاب اسلامی بود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار این است که رئیس جمهور در سخنان خود تجدید نظر کند گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان از سخنان و رفتار ما خرسند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها