سردار نقدی :

بسیج، مجری 110هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، از اجرای یکصد و 10 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور توسط بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۲۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری در استانداری، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال، تأکید کرد: امروز درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم.

سردار محمدرضا نقدی، تلاشگران در راه اعتلا و پیشبرد اقتصادی کشور را مجاهد خواند و گفت:‌ کار اقتصادی درست و مولد ارزش سنگرهای جبهه را دارد و هر کسی باید تلاش کند از این قافله جهاد عقب نماند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که مشکلات حل نشده در کشور کم نداریم و برای حلش باید سراغ مردم برویم اظهار کرد: همانطور که در دفاع مقدس به مردم میدان دادیم و به موفقیت رسیدیم در اقتصاد هم باید از ظرفیت عظیم مردم استفاده کرد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اقتصاد پایدار باید واحدهای تولیدی موجود را توانمند کنیم، یادآور شد: البته ظرفیت عظیم مردمی تنها در صاحبان ثروت و بخش خصوصی خلاصه نمی شود بلکه همه اقشار مردم در این زمینه نقش آفرین هستند.

این مقام مسئول، اظهار داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس به مردم ارزش و بها داده شد اگر در شرایط فعلی اقتصادی نیز به مردم ارزش داده شود، در تولیدات موفق خواهیم بود.

وی یکی از عرصه های استفاده از ظرفیت های مردمی را گروههای جهادی دانست و گفت: فعالان عرصه گروههای جهادی تمام کارهای دوردست، سخت، پراکنده و پر تعداد را به راحتی انجام می دهند.

سردار نقدی از اجرای 110هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور و فعالیت نوروزی 450گروه جهادی در نقاط محروم و کمتر برخوردار خبر داد و تصریح کرد: ایران، ظرفیت تمام عرصه های اقتصاد مولد را اعم از انرژی، سرمایه، مواد اولیه، نیروی کار و دانش و بازار 80 میلیون نفری را داراست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ایجاد یکصد هزار شغل در 50 هزار واحد تولیدی ظرف دو سال اخیر در کشور توسط بسیج و ورود این سازمان به عرصه صنایع کوچک تبدیلی خبر داد و افزود: طرح علمی کردن کشاورزی با عنوان "بسیج همگام با کشاورز"، با هدف افزایش بهره وری سه تا 18 برابری کشاورزی در کشور اجرا می شود.

ارسال نظرات