حجت الاسلام صارمی گفت: برای هفته مبارک عقیدتی و معلم ویژه برنامه های تدارک شده است.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۳۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد صارمی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایوان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت:این هفته فرصت مناسبی است برای ترویج اندیشه ناب اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی ، اعتقادی و همچنین تجلیل از تلاش وجهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در بسیج نامگذاری شده است تصریح کرد:هفته عقیدتی سیاسی سبب می شود تا فضای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان قرار گیرد.

وی افزود : در طول بیش از سی و پنج سال از فعالیت سپاه در عرصه های مختلف ، سپاه پاسداران همیشه از بصیرت بالا و دشمن شناسی لازم برخوردار بوده و همواره توانسته با بصیرت خود نقشهای شوم دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام صارمیبا اشاره به برگزاری حدود 15 برنامه شاخص در هفته عقیدتی در ایوان گفت : از مهمترین این برنامه می توان به مراسم گرامیداشت و تجلیل از اساتید ، مربیان، هادیان، معلمین بسیجی، سرگروههای صالحین و برگزاری نشستهای بصیرتی خواهد بود.

وی ادامه داد: نشست علمی افزایش جمعیت، نشستهای ویژه صالحین، گردهمایی و حضور بزرگ بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، فراخوانی تهیه و تدوین مقاله، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، فضاسازی، دیدار با خانواده های معزز شهداء ، کوهپیمایی ، اردوی فرهنگی ، محفل انس با قرآن و . . . از دیگر برنامه های هفته ی عقیدتی سپاه ناحیه ایوان خواند.

ارسال نظرات