رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران از افزایش 11 و 72 صدم درصدی مصرف بنزین در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل در ایام نوروز در شهرستان دهلران به دلیل حجم بالای تردد مسافرین نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۲۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ; پیمان پورنجفی رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از افزایش میزان مصرف بنزین در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تردد مسافرین نوروزی از شهرستان دهلران در ایام نوروز(25 اسفند تا 15 فروردین) میزام مصرف بنزین با افزایش مواجه بود.

وی ادامه داد: در ایام نوروز 94 (25 اسفند تا 15 فروردین) میزان 1 میلیون و 906 هزار و 900 لیتر بنزین در شهرستان دهلران وارد باک خودروهای مردم شده است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران افزود: میانگین مصرف روزانه بنزین در سال گذشته در شهرستان دهلران در حالت نرمال برابر 57 هزار لیتر بوده است که این میزان در ایام نوروز به دلیل ورود مسافران و گردشگران نوروزی به شهرستان به 80 هزار لیتر در روز رسید.

وی گفت: این میانگین میزان مصرف بنزین در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 11/72 درصدی به 1 میلیون و 706 هزار و 800 لیتر افزایش یافته است.

پورنجفی با بیان اینکه خدمات رسانی جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان دهلران در ایام نوروز بسیار مطلوب بوده است، عنوان کرد: با توجه به بازرسی های بعمل آمده از جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان از ماه های قبل از شروع ایام نوروز توسط این شرکت و آماده سازی جایگاه ها درخوص تأمین سوخت خودروها، در این ایام با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

ارسال نظرات