فرمانده سپاه شهرستان بوشهر

آرامش کشور مرهون خون شهدا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از بازسازی نبرد مستقیم رزمندگان بوشهر با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۸۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی پیش از ظهر  امروز در دیدار با خانواده شهدای زن شهرستان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌هایی که سال گذشته توسط حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر اجرا شد مفید و موثر بود.

دشتی با بیان اینکه سال گذشته از برنامه‌های میلاد کوثر، راهیان نور و دیگر برنامه‌های اجرایی حوزه مقاومت کوثر به خوبی استقبال شد، ادامه داد: با توجه به اینکه شهید شاخص امسال شهید مهدوی از استان بوشهر است سعی داریم با همکاری همکاران بطور ویژه این شهید گرانقدر را معرفی کنیم. آرامش کشور مرهون خون شهدا بوده و در سایه این خون‌های پاک است که تمام توطئه‌ها و ترفندهای استکبار برملا و دفع می‌شود.

وی در ادامه افزود: پرچم عزّتی که بر بام جهان اسلام برافراشته شده مرهون ایثارگری شهداست، شهدا نه تنها برای خود و خانواده عزت آفریدند بلکه برای تمام ملت ایران سرافرازی آوردند، در این دنیا پر از وسوسه و هوس‌انگیز ما مسئولان باید با پیمان عملی با شهیدان در راه آنان گام برداریم. تنها راه پاسداشت واقعی دلاورمردی‌های شهدا، خدمت صادقانه و بی‌منت برای تأمین رفاه و آسایش مردم و مشکلات آنان است.

دشتی با تاکید بر اینکه برای انتقال نقش مردم بوشهر در هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده برنامه داریم، گفت: در نظر داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نقش مردم بوشهر در هشت سال دفاع مقدس و شهدای این استان در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس را بازسازی کنیم.

ارسال نظرات