از افتخار آفرینان ورزش نیروهای مسلح تجليل شد

از مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش نیروهای مسلح تجليل شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از روابط عمومي سازمان ورزش بسيج، مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش نیروهای مسلح عصر  ديروز با حضور امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار مهرعلی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نزاجا و روسای هیئت های ورزشی نیروهای مسلح در سالن مرکز انفورماتیک ارتش برگزار شد.

سردار مهرعلی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: موفقيت هاي نيروهاي مسلح در رشته هاي مختلف ورزشي نشان از همدلي بين نيروها است. البته تعامل خوبي كه بين تربيت بدني نيروهاي مسلح با وزارت ورزش و كميته ملي المپيك وجود دارد نيز در اين موفقيت ها بي تاثير نيست.

وي اظهار داشت:  علاوه بر افتخارات كسب شده توسط تيم هاي نيروهاي مسلح در مسابقات بين المللي، فعاليت گسترده در رشته هايي مانند تيراندازي، شنا، رزمي، سه گانه و ... از ديگر برنامه هاي سازمان تربيت بدني نيروهاي مسلح است. كه در اينجا جا دارد ازحمايت هاي متوليان ورزش تشكر كنم و تمام اين افتخارات و فعاليت ها زحمات بچه هاي مختلف نيروهاي مسلح علي الخصوص بسيج است كه قابل تقدير است.

سردار باران چشمه با اشاره به اينكه در سال 94 مسابقات المپيك سيزم را پيش رو داريم، افزود: حضور قدرتمندانه در المپيك نظاميان كه  بيش از 133 كشور جهان در آن شركت مي كنند از جمله برنامه هاي اصلي ما در سال جاري است. امیدواریم ورزشکاران نیروهای مسلح با حضور در این دوره از مسابقات، پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته و مردم و مقام معظم رهبری را شاد کند.اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در اين مسابقات با حضور امرا و فرماندهان نیروهای مسلح کشور که با احترام نظامی فرماندهان دیگر کشورها همراه است، ارزشمند و مایه ی افتخار است.

در ادامه اين مراسم امير سرتيپ باقري در سخناني گفت:  موفقيت هاي ورزش نيروهاي مسلح دلالت بر توانايي هاي زياد اين نيروها دارد كه علاوه افتخار آفريني بر آمادگي جسماني پرسنل نيز مي افزايد.

وي تاكيد كرد: هر چند ورزش قهرماني قله ورزش است اما توجه به ورزش همگاني نيز در نيروهاي مسلح بايد ادامه پيدا كند و براي توسعه ورزش همگاني كه از توصيه هاي موكد مقام معظم رهبري است قدم هاي خوبي برداشته شود.

كيومرث هاشمي نيز در اين مراسم خاطر نشان كرد: ورزش در سطح نيروهاي مسلح در وضعيت خوبي قرار دارد و اين نيروها توانايي هايشان را در زمان هشت سال دفاع مقدس با مهارت هايي كه در رشته هاي شنا و غواصي نشان داده اند ثابت كرده اند.

در این مراسم از پوستر و نماد هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح رونمایی شد.همچنین مدال آوران، افتخار آفرینان و هیئت های برتر سال 1393 مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتني است تیم منتخب والیبال نیروهای مسلح پارسال در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) که در برزیل برگزار شد برنز گرفتند و همچنین سهمیه المپیک سیزم 2015 را نیز بدست آوردند.

همچنین تکواندوکاران در مسابقات تکواندوی قهرمانی نظامیان جهان پارسال به عنوان قهرمانی دست یافته بودند.

امسال نیز تیم های نظامی کشورمان در بیش از ده رشته ورزشی آماده می شوند تا در ششمین دوره المپیک نظامیان جهان که در 24 رشته به میزبانی کره جنوبی در مهر برگزار می شود شرکت کنند.

در پنجمین دوره المپیک نظامیان جهان در سال 2011 کشورمان از بین 110 کشور با چهار مدال طلا، پنج نقره و سه برنز رتبه یازدهمی جهان را کسب کرده بود.

ارسال نظرات