نیمه اردیبهشت برگزار می شود:

اجلاسیه یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال وبختیاری

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال وبختیاری از برگزاری اجلاسیه یادواره شهدای دانشجوی استان در اردیبهشت ماه امسال خبرداد.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۴۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ احمد راستینه با اعلام این خبر، گفت: اجلاسیه یادواره شهدای دانشجوی استان با حضور مسئولان کشوری و لشکری، 15 اردیبهشت ماه در شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود:در این اجلاسیه علاوه بر گرامیداشت یاد وخاطره 72 شهید دانشجوی استان، مسئولان دانشگاه های استان که یادواره شهدای دانشجو برگزار کرده اند، گزارش عملکرد خود را ارئه می دهند.

راستینه ، اجلاسیه یادواره شهدای دانشجوی استان، را مقدمه ای برای برگزاری کنگره ملی دو هزار و 400 شهید استان در مهرماه امسال دانست و ادامه داد: با اعلام برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در مهرماه سال گذشته، در تمامی استانها برنامه و یادواره هایی برای شهدای دانشجوی دانشگاه ها برگزار شد .

راستینه بیان داشت: در راستای این کنگره کتاب جامع شهدای دانشجوی استان تدوین وبرای نخستین بار آثار 72 شهید دانشجوی استان جمع آوری شد .

وی ازتشکیل بانک اطلاعاتی شهدا با مشارکت 16 تیم دانشجویی در سال گذشته خبرداد وگفت: در این مدت وب سایت اجلاسیه شهدای دانشجو رونمایی و یکهزار و 100 دانشجو ازاستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند .

مسئول بسیج دانشجویی استان، برگزاری مسابقات ورزشی و نامگذاری سالنها واماکن دانشجویی با عنوان شهدای دانشجو را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این راستا برشمرد .

ارسال نظرات