لزوم در نظر گرفتن مزایای ویژه برای بانوان محجبه

مرادی گفت: متولیان دستگاه های دولتی و اجرایی می توانند ضمن تقدیر از بانوان محجبه و در نظر گرفتن مزایای ویژه برای آنها تلاش کنند تا شئونات اسلامی در ادارات رعایت شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۰۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

سالار مرادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اجرای سیاست های ایجابی بسیار موثر خواهد بود دستگاه های دولتی باید در این زمینه همت کرده و با ارزش دادن به بانوان محجبه و ارتقاء جایگاه اجتماعی آنها در حفظ هر چه بیشتر این واجب الهی تلاش کنند.

مرادی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ارزش های اسلامی به ویژه بحث عفاف وحجاب تلاش های فراوانی کرده است گفت: متولیان دستگاه های دولتی و اجرایی می توانند ضمن تقدیر از بانوان محجبه و در نظر گرفتن مزایای ویژه برای آنها تلاش کنند تا شئونات اسلامی در ادارات رعایت شود.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاه های دولتی در این خصوص افزود: این سازمان ها که به نوعی از بیت المال حقوق می گیرند باید این حساسیت ها را لحاظ کرده و در دستور کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه همه در معرض امواج ماهواره ها که مروج اصلی بد حجابی و بی حیایی در جامعه هستند قرار داریم انتظار می رود مسئولین اجرای قوانین این حوزه را جدی بگیرند.

مرادی با اشاره به تجربه موفق کشورهای مسلمانی که این مشکل را حل کرده اند تصریح کرد: با ارزش گذاری حجاب در جامعه برای زنان می توان به راحتی این واجب را رواج داده و در درونی کردن هر چه بیشتر آن موثر بود.

نماینده مردم سنندج در خاتمه با انتقاد از عملکرد مسئولین در این حوزه و با اشاره به کارت زرد وزارت کشور اظهار داشت: اگر متولیان این حوزه همزمان با در نظر گرفتن مسائل اجتماعی و مقررات حفظ حجاب و عفاف در حوزه عمومی بحث ایجابی را هم مورد توجه قرار دهند بسیار مفید خواهد بود.


ارسال نظرات