سلطانی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت اختصاص اعتبار کافی برای تکمیل جاده شهرکرد- بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم اختصاص اعتبارات کافی برای جاده شهرکرد- بروجن و لردگان رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۷۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امیرعباس سلطانی در نشست علنی (یکشنبه 30 فروردین) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: به وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم اختصاص اعتبارات کافی برای جاده شهرکرد-بروجن و لردگان تذکر می‌دهم به دلیل اینکه روند اجرایی این جاده کند است و باعث گرفتن جان افراد منطقه شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اعتبارات برای تکمیل بیمارستان‌های 220 تختخوابی بروجن، اختصاص داده شود. همچنین وزیر جهاد کشاورزی درخصوص وضعیت کمبود اعتبارات برای پروژه‌های اجرایی و آبرسانی در شهرستان و روستاهای حوزه انتخابیه‌ام رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.

سلطانی تصریح کرد: به وزیر صنعت تذکر می‌دهم به دلیل اینکه گویا ایشان گوش شنوایی برای رسیدگی کامل به مشکلات ندارد و نظاره‌گر آمارهای غیرواقعی در حوزه صنعت و افزایش تولید است که این موضوع باعث رشد بیکاری شده است و تنها دغدغه وزیر حمایت بی‌چون و چرا از منافع عده‌ای خودروساز که خودروی بی‌کیفیت تولید می‌کنند، شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: به وزیر نیرو درباره طولانی شدن پروژه‌های آبرسانی حوزه انتخابیه‌ام و همچنین کمبود اعتبار برای تامین آب شرب منطقه‌ام، تذکر می‌دهم.

ارسال نظرات