نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس خبر داد

ظرفیت بالای صالح آباد برای اشتغالزایی / تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی صالح‌آباد همدان تا ۳ ماه آینده

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه ظرفیت صالح آباد برای اشتغالزایی بالاست، گفت: این شهر دارای نیروهای فعال، پویا و پرکار است که نیازمند ایجاد فضای مناسب برای استقرار واحدهای تولید آنهاست.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی پورمختار در آیین کلنگ زنی ناحیه صنعتی صالح آباد با حضور معاون وزیر صنعت و معدن اظهار داشت: شهرستان بهار ظرفیت بالایی برای استقرار واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهار در تولید محصول سیب زمینی دارای جایگاه ویژه‌ای در استان همدان است، افزود: متاسفانه شهرستان بهار در زمینه استقرار صنایع تبدیلی به جایگاه خود نرسیده و باید تلاش جدی صورت گیرد تا گذشته را در زمان کوتاهتری جبران کنیم.

پورمختار با بیان اینکه ظرفیت صالح آباد برای اشتغالزایی بالاست، عنوان کرد: این شهر دارای نیروهای فعال، پویا و پرکار است که نیازمند ایجاد فضای مناسب برای استقرار واحدهای تولید آنهاست.

وی بیان کرد: فعالیت‌هایی به صورت پراکنده در شهر صالح آباد صورت گرفته که به سبب رعایت مقررات دستگاه‌های اجرایی برخوردهایی با آنها داشتند که دلخوری اهالی منطقه را در پی داشت ولی با ایجاد این ناحیه صنعتی تمامی واحدهای تولیدی شهر در این ناحیه مستقر میشوند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با تصریح بر اینکه واحدهای تولید مبل و منبت و تریلی میتوانند در این ناحیه صنعتی مستقر شوند، تصریح کرد: با تامین زیرساخت‌های موردنیاز اهالی شهر در این منطقه استقرار یافته و مشکلات زیرساختی آنها رفع می‌شود.

وی با اعلام اینکه زیرساخت‌های موردنیاز در این ناحیه صنعتی تا سه ماه آینده تامین و ایجاد می‌شود، افزود: برای حل مشکل کشاورزان، صنعتگران و کشاورزان در سطح شهرستان بهار اقدامات جدی برداشته شده که این روند هنوز ادامه دارد.

پورمختار با بیان اینکه وزارت صنعت و معدن نگاه جدیدی را به توسعه حوزه صنعت داشته است، افزود: تا 6 ماه آینده واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگی در سطح شهرستان بهار به بهره‌برداری میرسد که در ایجاد اشتغال تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه مصوبه ایجاد 8 ناحیه و شهرک صنعتی در استان همدان انجام شده است، گفت: یکی از این نواحی صنعتی، ناحیه صنعتی صالح آباد بوده که از سال 87 پیگیری‌ها برای اتمام آن در حال انجام بوده است.

کیوان گردان با بیان اینکه ناحیه صنعتی صالح آباد در مساحت 50 هکتار طراحی شده است، گفت: 41 هکتار از این میزان با اعتباری افزون بر 500 میلیارد تومان تملک شده و برای تملک مابقی اراضی و تامین زیرساخت‌ها به 500 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار