خبرهای داغ:

با چهره تازه تهدیدها روبه‌رو هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه امروز با چهره تازه تهدیدها روبه‌رو هستیم، گفت: آمریکا همواره با تمام توان خود تلاش می‌کند تا جلوی پیشرفت و اعتلای جهان اسلام را بگیرد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۹۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر احمدرضا پوردستان پیش از ظهر امروز ‌در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام خمینی(ره) صورت گرفت‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و سلام و درود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهیدان با مجاهدت، ایثار و فداکاری خود عزت، استقلال، عظمت و آبرو را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی با تبریک میلاد فرخنده دخت پیامبر اعظم(ص)، گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که لیاقت و کرامت کرده و ما را مشمول ادعیه و عنایات حضرت فاطمه زهرا (س) قرار دهد.

پوردستان با تبریک بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش و حماسه‌آفرینی نیروی زمینی قهرمان و این نیرو به پیشگاه ملت ولایتمدار ایران اسلامی یاد و خاطره 48 هزار لاله گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با باین اینکه 29 فروردین بدون تردید یک روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: 29 فروردین ماه امام خمینی (ره) با تصمیم شجاعانه خود روح دوباره‌ای به ارتش بخشید.

وی ادامه داد:‌ در آن روزها خیلی از مسئولان با وجود ارتش مخالف بودند و فقط تعدادی از مسئولان همانند رهبر معظم انقلاب، شهید آیت‌الله مطهری، شهید آیت‌الله بهشتی و... با وجود ارتش موافق بودند و امام راحل با تدبیر شجاعانه خود ارتشی که تا مرز فروپاشی جلو رفته بود را با تصمیم شجاعانه خود احیاء کردند.

پوردستان عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رژه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران روز 29 فروردین ماه هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور انجام می‌شود و تلاش شده تا این رژه با شکوه خاصی برگزار شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: همچنین رژه شناورهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های مکران نیز در روز 29 فروردین ماه پیش بینی شده است تا اقتدار این نیرو نیز به جهانیان نشان داده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنج دستاورد نیروی زمینی که طی روزهای اخیر رونمایی شد، به نمایش در خواهد آمد.

پوردستان با اشاره به آمادگی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آماده است و هر تهدیده کننده‌ای را در لحظه پشیمان می‌سازد و رژه روز ارتش نیز بار دیگر اقتدار و صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها