خبرهای داغ:

رژیم سعودی منبع تروریسم، متخلف، نادان و قاتل است

حزب‌الله لبنان در واکنش به هجمه شدید عناصر المستقبل ضدایران با هدف دفاع از آل‌سعود تأکید کرد که رژیم سعودی رژیمی متخلف، نادان، قاتل و منبع صدور تروریسم و مقایسه آن با ایران ظالمانه است.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۹۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، در بیانیه مرکز ارتباط با رسانه‌های حزب الله لبنان که عصر چهارشنبه منتشر شد، آمده است که رژیم سعودی و وابستگان آن در لبنان از مواضع قاطع جمهوری اسلامی ایران و حزب الله در قبال تجاوز وحشیانه رژیم جنایتکار سعودی علیه ملت مظلوم یمن و موفقیت‌های پی‌درپی و بزرگ ایران به‌ویژه در عرصه‌های علمی و فناوری خشمگین و عصبانی هستند.

در این بیانیه تأکید شده است: حمله‌ها و هجمه‌های شدید عناصر حزب جریان المستقبل به‌ریاست سعد الحریری علیه جمهوری اسلامی ایران در سالهای گذشته به عادتی و مأموریتی برای آنها تبدیل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: اتهام‌های باطل و افتراهای بی‌اساس عناصر المستقبل علیه جمهوری اسلامی ایران در سالهای گذشته همواره در خدمت پرونده‌ها و طرحهای عربی و بیگانه بوده و تاکنون حزب الله برای تأمین منافع لبنان و حفظ وحدت لبنانی‌ها این اتهام‌ها و افتراها را شنیده اما واکنش و پاسخی نداده است.

حزب الله تأکید کرده است: موضع واضح و روشن حزب الله به‌نفع ملت مظلوم که هدف تجاوز وحشیانه رژیم سعودی قرار گرفته خشم وعصبانیت عناصر و رسانه‌های جریان المستقبل را برانگیخته شده است و از این موضع اصولی و آشکار انتقاد می‌کنند که نشان می‌دهد نگران هستند و در تنگنا قرار گرفته‌اند.

در بیانیه حزب الله آمده است: اکنون این سؤال مطرح است که چرا عناصر جریان المستقبل از مخالفت حزب الله با تجاوز آل سعود علیه ملت یمن و انتقاد آن از طرفهایی که در این تجاوز دست دارند، نگران و عصبانی هستند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است که لهجه و ادبیات عناصر جریان المستقبل نشان می‌دهد عملیات نسل‌کشی و جنایت دسته جمعی را که متجاوزان با جنگنده‌ها علیه ملت بی‌گناه یمن مرتکب می‌شوند، تأیید می‌کنند و از قربانی شدن کودکان، زنان و سالخوردگان یمنی رضایت دارند.

حزب الله خاطرنشان کرده است: ارتباط عناصر جریان المستقبل با سران رژیم سعودی و سعی این عناصر برای راضی نگه داشتن و دفاع از تجاوزهای آل سعود ما را وادار نمی‌کند که در مقابل تجاوز گسترده سعودی‌ها علیه ملت برادر، عرب و مسلمان یمن که در معرض انواع جنایت قرار گرفته‌اند، سکوت کنیم.

در بیانیه حزب الله تصریح شده است: زبان و ادبیاتی که عناصر و رسانه‌های جریان المستقبل در دفاع از آل سعود به کار گرفته‌اند، رژیم پادشاهی سعودی را به رژیمی ستمگر و سلطه‌گر بر ملتهای جهان تبدیل می‌کند و این در حالی است که این رژِیم همواره تلاش دارد از وامداران، دست نشاندگان، ارتش‌ها و پیاده‌نظام‌ها برای ایجاد فتنه‌ها، دودستگی‌ها، تجزیه کشورها و کشتار بی‌گناهان استفاده کند.

حزب الله تأکید کرده است: رژیم خلافکار، نادان، قاتل و منبع صدور تروریست‌ها و تندروها و منبع اندیشه‌های تند و غیرطبیعی حاکم در جزیرة العرب را نمی‌توان با جمهوری اسلامی ایران که جهان نظاره‌گر پیشرفت‌ها و توسعه آن در عرصه‌های علمی و فناوری است، مقایسه کرد و این مقایسه ظالمانه می‌باشد.

در بیانیه حزب الله آمده است: همه شاهد موفقیت‌های بزرگ ایران در سطوح علمی و فناوری هستند، ایرانی که رهبر بزرگ آن مقابل ظالمان و کنار ملتهای مستضعف و جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان ایستاده است.

در چند روز گذشته به‌ویژه بعدازآنکه تجاوز وحشیانه آل سعود علیه ملت مظلوم یمن با گذشت سه هفته در تحقق اهداف خود ناکام مانده و ائتلاف تحت سرکردگی رژیم سعودی در حال فروپاشی است، سران این رژیم و وابستگان آن به‌ویژه در لبنان بر شدت هجمه خود و اتهام‌زنی علیه محور مقاومت از جمله ایران و حزب الله افزوده‌اند.

در همین چارچوب و همزمان با تحرکات علی عواض عسیری سفیر آل سعود در بیروت از جمله صدور بیانیه و مصاحبه و دیدارهای فشرده با مقامات لبنانی، عناصری در حزب جریان المستقبل از جمله نهاد المشنوق و اشرف ریفی وزیران کشور و دادگستری لبنان یک هجمه سازماندهی شده را علیه محور مقاومت ضدصهیونیستی شروع کرده‌اند.

این هجمه‌ها در آستانه تجمع بزرگ عصر جمعه در ضاحیه جنوبی بیروت ضد تجاوز آل سعود علیه ملت مظلوم یمن و سخنرانی روشنگرانه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در این تجمع افزایش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها