حمید رضا پورنوروز
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید کاظمی پتروشیمی ایلام
علیرضا معراجی گفت: شعار بسیجیان کارگری همواره جنگ، کار، تا پیروزی است و هدف نهایی و جهانی کشوری با ویژگیهای ناب اسلامی و مورد تایید حضرت ولیعصر می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۴۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علیرضا معراجی مسئول بسیج کارگری پایگاه مقاومت شهید کاظمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج بعنوان یاری دهنده کمک رسان و بازوی نظام در تمام صحنه هاست و بسیج کارگری پیشقراول در تولید انبوه و پیشرفت صنعت است.

وی با اشاره به اندیشه ناب رهبری در خصوص صنعت کشور بیان داشت: سپاه و خصوصا بسیج کارگری در سطح کشور نوید دهنده پیشرفت در عرصه تولید و صنعت است و این حرکت با شتاب بالای آغاز بکار کرده است.

معراجی به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و حضور پر رنگ آن بعد از آن دوران پرداخت و تصریح کرد: بسیج امروز همان منشاء همان بسیجیان دیروز است که بعد از جنگ نظامی و پیروزی از آن برهی سخت امروز در جنگ پیشرفت و صنعت های تکنولوژی و جنگ نرم قدم گذاشته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید کاظمی تاکیید کرد: شعار بسیجیان کارگری همواره جنگ، کار، تا پیروزی است و هدف نهایی و جهانی کشوری با ویژگیهای ناب اسلامی و مورد تایید حضرت ولیعصر می باشد.

مسئول روابط کار پتروشیمی در ادامه اظهار کرد: بسیج همواره در جهت تحقق شعار سال که واقعا تدبیری ارزشمند و ارزنده است که همه ساله توسط مقام معظم رهبری اندیشده می شود و امسال هم این قاعده مستثنی نیست چون بسیج سرباز ولایت است.

این مسئول ولایت مدار در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی یک مکتب اقتصادی در عصر جدید و در کشور ماست که جا دارد اقتصاد دانان کشور و حتی جهان اسلام بیشتر از این و بعنوان یک مکتب اقتصادی جدید به تشریح آن بپردازند.

وی در آخر بیان داشت: وظیفه بسیج کارگری در خصوص اقتصاد مقاومتی کار و تلاش مضاعف، نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید و عشق ورزیدن به تلاش فعالیت اقتصادی سالم و مبارزه با تنبلی، خمودگی و کسالت روحی و جسمی است.

ارسال نظرات