جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

پیام عفت زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: امروز پیام عفت زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۳۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ غلامرضا شهابی یکشنبه شب در حاشیه همایش تجلیل از زنان نخبه علمی و قرآنی بوشهر، اظهار کرد: چند سال از کشف حجاب رضاخانی می‌گذرد در تمام این سال‌ها استعمارگران و غربی‌ها با زور، جنایت، توطئه و نیرنگ و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده تلاش دارند تا زنان ایرانی را از این ارزش والای الهی محروم کنند.

وی افزود: پایداری جانانه زنان قهرمان ایران در پاسداری از این اصالت انسانی نه تنها موجب استمرار این ارزش در کشورمان شده بلکه امروز شاهد آن هستیم که در پرتو این ایستادگی پیام حجاب و عفت جهانی شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، تصریح کرد: امروز پیام عفت زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده و می‌رود تا با حرکت‌های فرهنگی که توانسته بانوان آزادی‌خواه در سراسر همراه خود کنند حکام فاسد و زورگو را هم بر جای خود بنشاند.

شهابی خاطرنشان کرد: قدرتهای شیطانی که از این پیشروی گسترده زنان مسلمان وحشت‌زده شده‌اند برای مقابله با این خیزش عظیم الهی پایگاه اصلی این پیام را خدشه‌دار کند. 

وی، عنوان داشت: دشمنان و استکبار جهانی سعی دارد با ترویج فساد، بی‌بندوباری و ترویج مدل‌های غربی به وسیله عده‌ای قلیل مزدوران خود اوضاع فرهنگی را به نفع خود تغییر دهند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر ‌با بیان اینکه دشمنان در حالی که ما با او صحبت می‌کنیم اما از پشت می‌خواهند به ما ضربه بزنند، یادآور شد: دشمن از همه حربه‌ها برای ضربه زدن به اسلام و ایران استفاده خواهد کرد و یکی از آنها هجمه فرهنگی علیه بانوان ماست.

شهابی با تاکید بر اینکه استقبال مردم از برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی بی‌نظیر است، گفت: حضور گسترده مردم در مراسماتی همچون فصل شیدایی، بازسازی غدیر و یادواره شهدا نشان از دینداری و پایبندی آنها به ارزش‌های الهی است.

ارسال نظرات