خبرهای داغ:
مشاور رییس سازمان بسیج:

پشت پرده‌ی جنایت پلیس عربستان؛ انحراف افکار از تجاوز به یمن

اسماعیل احمدی گفت: اقدام شنیع پلیس عربستان در تجاوز به دو زایر خانه خدا، طراحی رسانه ای نظام سلطه برای انحراف افکار عمومی به ویژه اذهان ایرانیان به عنوان الگوی جبهه مقاومت از تجاوز آل سعود به یمن می باشد.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۲۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز همایش معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه های 32 گانه استان های سراسر کشور به منظور تبادل و هم فکری در خصوص اقدامات رسانه ای فعالیت ها و برنامه های بسیج و سپاه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش دو روزه اسماعیل احمدی-معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به وقایع روز گفت: اکنون در دوران سرنوشت سازی از تاریخ قرار داریم که کوچکترین مواضع و اقدامات ما که در قالب بیانات و مکتوبات جلوه گری می کند می تواند آثار غیرقابل پیش بینی را در این صحنه رقم بزند.

احمدی به دلایل این اهمیت اشاره نموده و اظهار داشت: تعدد کمی و کیفی رسانه های نوین و سرعت انتقال اطلاعات و آثار دفعی و تدریجی پیام در افکار عمومی از مهمترین دلایلی است که ایجاب می کند در این پیچ تاریخی، هوشمندانه عمل کنیم.

وی لازمه ی موفقیت در جنگ نابرابر رسانه ای را داشتن طرح ها و سناریوهای مختلف اقتضایی و فعال در برابر امپریالیسم رسانه ای غرب داشته و افزود: اصلی ترین ضعف ما در جنگ نرم، اقدامات منفعل و تدافعی رسانه هاست که البته در طول سال های پس از فتنه، جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی روند مثبتی را آغاز نموده لیک تا نقطه ی مطلوب فاصله داریم.

مشاور ریاست سازمان بسیج در همین خصوص وقایع اخیر عربستان را یادآور شده و خاطرنشان کرد: اقدام شنیع پلیس عربستان در تجاوز به دو زایر خانه خدا، طراحی رسانه ای نظام سلطه برای انحراف افکار عمومی به ویژه اذهان ایرانیان به عنوان الگوی جبهه مقاومت از تجاوز آل سعود به یمن می باشد. تا با خیال راحت به جنایات شان علیه زنان و کودکان بی گناه ادامه دهند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش پیرامون اقدامات روابط عمومی بسیج در انعکاس برنامه های راهیان نور و اردوهای جهادی تصریح کرد: امسال شاهد رشد انعکاس و انتشار این دو عملیات بزرگ فرهنگی طی ایام پایانی سال به ویژه تعطیلات نوروزی بودیم.

معاون روابط عمومی بسیج با تقدیر از تلاش های صورت گرفته تاکید کرد: تجربه موفق ستاد خبری اردوهای جهادی به ویژه برای ایام تابستان تداوم می یابد و عرصه های جدید و ابتکاری در این زمینه طراحی گردیده که طی ماه های آتی عملیاتی می گردد.

گفتنی است در این همایش از زحمات و تلاش های دفاتر خبرگزاری بسیج در استان ها نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها