در سکوت دستگاه های نظارتی

خانه امن براندازان!

تعیین تکلیف یک مجرم امنیتی برای رسانه‌ی ملی
کد خبر: ۸۵۰۹۲۳۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

عبدالله ناصری ضمن گفت و گو با روزنامه‌ی حامی کودتای آمریکایی – اسراییلی88 اظهار داشت: «ما در ایران در حوزه رسانه‌های تصویری، شرایط منحصر به فردی داریم به این عبارت که رسانه تاثیر‌گذار تصویری ما انحصاری است و به علت نداشتن رقیب، معمولا در چارچوب منویات خود عمل می‌کند. به سبب گرایش سیاسی خاص، گاهی نیز با برخی بخش‌ها رقابت می‌کند و مشخصا امروز با دستگاه اجرایی، زاویه دارد.»

صدا و سیما اخیرا با پوشش کامل مذاکرات هسته ای و حتی پخش مستقیم سخنرانی اوباما و برگزاری مناظرات زنده از شبکه ی خبر، مخاطب خود را تغذیه نموده است .

گفت و گو با عبدالله ناصری توسط روزنامه‌ی شرق و در مقابل چشمان دستگاه‌های نظارتی در حالی است که وی عضو ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب می باشد که به دلیل فعالیت در راستای اهداف جریان برانداز فتنه 88، در اواخر بهمن سال 89 توسط نهادهای امنیتی بازداشت گردید. همچنین وی در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی به تحمل پنج سال حبس  تعزیری محکوم شد که حکم مذکور در شعبه 54 دادگاه تجدید نظر استان تهران تقلیل یافت و در نهایت به یک سال حبس تعزیری محکوم گردید.

ارسال نظرات