خبرگزاری بسیج: شهرستان بشاگرد تنها منطقه در هرمزگان است که همه مردم آن شیعه هستند و باید این ظرفیت را قدر دانست چرا که وهابیون پول می دهند تا مردم را به سمت وهابیت بکشانند این منطقه بکر و دست نخورده است و مردم آن اعتقادات محکمی دارند که اگر دیر بجنبیم از دست خواهد رفت.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۸۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار اعزامی استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین جاسم پیردادی روحانی اهل روستای کشپیری از توابع بخش سندرک شهرستان میناب با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور گروههای جهادی در روستاهای دور افتاده و محروم استان فرصت خوبی بوده و در این مدت منشاء خدمات ارزنده ای بوده اند که در طول 10-15 سال گذشته توانسته اند بشاگرد را متحول کنند.

اقدامات فرهنگی و برگزاری کلاس های آموزشی، ساخت سرویس های بهداشتی، مسجد، مدرسه و خانه عالم در بسیاری از مناطق دور افتاده توسط اردوهای جهادی موجب شده مردم استقبال خوبی از این اردوها داشته باشند و اغلب مردم مناطق محروم منتظر ورود بچه های جهادی به شهر و روستای خود هستند.

جوانان مناطق محروم استان پتانسیل یک گروه جهادی را دارند و منتظر یک جرقه یا استارت هستند اما در بحث فرهنگی باید ابزار و اقلام فرهنگی امکانات تبلیغاتی مورد نیاز   مانند پوستر، کتاب، نشریات، و مطالب مرتبط با جنگ نرم  در اختیار آنها قرار بگیرد اینها منتظر استارت هستند. گروه های جهادی تجربیات خود را به اینها انتقال بدهند و امکانات فرهنگی در اختیار ما قرار بدهند بقیه کارها به سرعت پیش می رود.

  مردم اینجا اعتقاد راسخ به انقلاب دارند و نام بشاگرد تداعی کننده بچه های خوب و ولایتمدار است. مردم روستای کشپیری علاقه زیادی به برپایی نماز جماعت و برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی دارند و در همین راستا با پول یارانه های خود یک باب مسجد در روستا ساخته اند که کارهای اجرایی آن هم توسط جوانان روستا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عموی همسرش 10 فرزند دارد که 3 نفر آنها حافظ کل قرآن هستند و بقیه در شرف حفظ کامل هستند، خاطر نشان کرد: اگر به جوانان این منطقه توجه شود اینجا بهترین پایگاه فرهنگی کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پیردادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: فاطمیه را باید عاشورایی کنیم و در همین راستا ما اولین نمایشگاه و گردهمایی بزرگ فاطمیه در این روستا برگزار کردیم که به تبع آن در سایر روستا ها نیز نمایشگاه های فرهنگی برگزار شد.  

  بچه ها و جوان ها باید شارژ شوند بنر هایی از گفته ها و زندگی حضرت آقا به جوان ها برسد می توانند در کل منطقه کار کنند.

 وی افزود: آقای شریف زاهدی اولین مولوی اهل سنت است که به مذهب تشیع گرویده و  سخنران مراسم گردهمایی بزرگ فاطمیه  بوده است برای این مراسم از میناب تا بشاگرد همه مردم دعوت هستند.   

ارسال نظرات