آصفری در گفتگو با بسیج:

امیدواریم دستیابی به توافق هسته ای مانع از بهانه گیری های دولت شود

کد خبر: ۸۵۰۸۰۲۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هر توافقی که در آن نقض تمامی تحریم ها و همچنین به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ملت ایران باشد را تایید می کند گفت: این در شرایطی است که طرف مقابل به دنبال فریبکاری و سوء استفاده نباشد لذا توافقی که بتواند لغو تحریم ها را به دنبال داشته باشد و حقوق هسته ای ما را به رسمیت بشناسد مورد قبول مجلس هم هست.

نماینده مردم اراک در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر در مقابل هر سوالی که مجلس در مورد اشتغال، تورم و راه اندازی کارخانه ها از دولت می کند، تنها بهانه آنان تحریم ها و عدم توافق با طرف غربی است، امیدواریم این اتفاق مانع از بهانه گیری ها شده و شاهد کاهش تورم، اشتغال زایی و راه اندازی کارخانه ها باشیم.

وی با یبان اینکه فعلا نمی توان در مورد این بیانیه نظر دقیقی داد تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم درباره بیانیه این دور مذاکرات نظری بدهیم باید منتظر بمانیم تا بیانیه چاپ و جملات کاملا مشخص شود، باید بررسی کنیم چه چیزهایی داده شده و چه چیزهایی گرفته شده است بنابراین الان نمی توان نظر محکمی در این زمینه داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در جواب سوالی پیرامون تفاوت در متن بیانیه و متن فارسی قرائت شده اظهار داشت: ما به تیم مذاکره کننده و دولت اطمینان داریم و امیدواریم که صحبت های دولت در این زمینه صحت داشته باشد.

آصفری با بیان اینکه عمل نکردن طرف های غربی به تعهداتشان نشان از فریبکاری آنهاست اذعان کرد: و در واقع این اتفاق بیانگر آن است که غرب تیم مذاکره کننده ما را فریب داده است و اگر در زمان مقرر به تعهدات خود عمل نکند فریبکاری و غیر قابل اعتماد بودن خود را اثبات می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار