خبرهای داغ:
آیت‌الله خاتمی:

یمن میدان هماورد استکبار با مدل انقلاب اسلامی است

آیت‌الله خاتمی گفت: امروز بعد از ده‌ها سال در رادیو یمن گفته شد «اشهد ان علی ولی‌الله» و بعد از ده‌ها سال جشن عید غدیر گرفته شد، انصار الله چنین جریانی است که اعلام کرد ما یک‌میلیون بسیجی آزموده داریم و خود را برای جنگ طولانی با دنیای استکبار آماده کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۰۷۶۸۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران ظهر امروز در سلسله برنامه‌های «آرامش بهاری در سوگ یاس نبی» که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد به بیان شیوه‌های مختلف زیارت و آثار آن بر انسان پرداخت و گفت: زیارت در شکل‌های مختلفی همچون زیارت ضریح معصوم یا امام‌زاده، مشرف شدن به حرم شریف و یا ارتباط قلبی میسر می‌شود.

وی بابیان این‌که بهترین حالت زیارت، زیارت قلبی است، ادامه داد: درواقع، زیارت بیعت با امامان، بیعت با پاکی و عفاف و بیعت با ولایت است، جرم این امامزادگان ولایت‌پذیری بود و این‌که امامت را حق امام کاظم(ع)و امام رضا(ع) می‌دانستند و امروز تجلی آن ولایت در ولایت‌فقیه است که مردم ما برگزیده‌اند.

فتنه 88 به دنبال شکستن جایگاه ولایت‌فقیه بود

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فتنه 88 و هدف از ایجاد آن، اظهار کرد: فتنه سال 88 قصد داشت بینش ما را مبنی بر این‌که معتقد هستیم ولی‌فقیه، جانشین عام امام زمان(عج) است را بشکند.

وی افزود: امامزادگان فدایی ولایت شده‌اند و به ما نیز آموختند که صراط مستقیم، ولایت است و دیگر راه‌ها بیهوده است؛ هیچ‌گاه نگفتیم با احزاب، حتی احزاب خوب باشید، اما همواره گفته‌ایم که دست در دست ولایت دهید که راز و رمز سعادت است.

یمن میدان هماورد استکبار با انقلاب اسلامی است

آیت‌الله خاتمی به سرکوبی بیداری اسلامی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بیداری اسلامی فروکش کرده اما تمام نشده» و ما امروز می‌بینیم که در یمن خود را نشان داده است، یمن میدان هماوردی دنیای استکبار با انقلاب اسلامی به سبک انقلاب ایران است.

وی ادامه داد: امروز بعد از ده‌ها سال در رادیو یمن گفته شد «اشهد ان علی ولی‌الله» و بعد از ده‌ها سال جشن عید غدیر گرفته شد، انصار الله چنین جریانی است که اعلام کرد ما یک‌میلیون بسیجی آزموده داریم و خود را برای جنگ طولانی با دنیای استکبار آماده کرده‌ایم.

امام‌جمعه موقت تهران به منافع آمریکا و استکبار در تسلط بر یمن اشاره و یادآور شد: برای آمریکا و دنیای استکبار مسئله یمن و باب المندب نقطه استراتژیکی همچون تنگه هرمز است، آنان به دنبال منافع خود و تسلط بر این مناطق هستند اما به لطف خدا انصارالله در ساحل این مناطق مستقرشده است.

کسی که مدعی خادم‌الحرمینی است با اسرائیل هم‌پیمان می‌شود؟

وی با ابراز امیدواری از نابودی آمریکا و هم‌پیمانانش در این رویارویی، بیان کرد: عربستان و اسرائیل در جنگ 33 روزه علیه حزب‌الله هم‌پیمان بودند، در جنگ‌های متعدد غزه نیز علیه مسلمانان غزه هم‌پیمان بودند، در حمله به یمن نیز هم‌پیمان شده‌اند؛ اینان کسانی هستند که به‌دروغ خود را «خادم‌الحرمین الشریفین» می‌نامند، خادم‌الحرمین با اسرائیل هم‌پیمان می‌شود؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها