مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت:

تشریح شعار سال وظیفه نهادهای علمی و دانشگاهی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: تبیین و تشریح شعار سال وظیفه نهادهای علمی و دانشگاهی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۶۵۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری با توجه به حرکت کلی نظام و مقتضیات زمان شعار سال را انتخاب می‌کنند گفت: بنا به فرمایشات معظم له در فرایند تمدن سازی اکنون جمهوری اسلامی در مرحله سوم یعنی دولت اسلامی قرار دارد و ایشان با نگاه به این مرحله و مراحل آینده تمدن سازی و شرایط کنونی جامعه شعار سال را انتخاب می‌کنند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی فرمودند، ملت کارفرما و دولت، نقش کارگزار را دارد، حال چگونه می‌شود بین این تکالیف و نقش ها همدلی و هماهنگی نباشد و کارهای کشور بدرستی پیش رود؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت تصریح کرد: ایشان با انتخاب شعار امسال کار و خدمت کردن را بیش از پیش برای دولت آسان تر و آماده کردند و ملت هم با همدلی و کمک رساندن شرایط پیش رفتن نظام و انقلاب را فراهم می‌کنند.

افشار شعارزدگی نام سالها را آفتی که چند سال گریبانگیر برخی دستگاه های دولتی شده عنوان کرد و افزود: این امر متاسفانه ما را گاهی اوقات از اصل و محتوای شعار بازمی‌دارد.

وی گفت: تبیین و تشریح شعار سال وظیفه نهادهای علمی و دانشگاهی است که این موضوع را برای جامعه تبدیل به یک فرهنگ کنند و همه از اصل آن مطلع شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: دانشجویان به عنوان بیدارگران جامعه می‌توانند شعار سال را برای مردم تببین کنند و برای محقق کردن آن از مسئولین مطالبه کنند.

ارسال نظرات