معاون فنی مرکز بهداشت رشت خبر داد:

بازدید از 11 هزار و 500 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی در طرح بسیج سلامت

معاون فنی مرکز بهداشت رشت گفت: طی بازدیدهای مشترک 11 هزار و 500 بازدید از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی و بین راهی برای تأمین سلامت مردم انجام شده است
کد خبر: ۸۵۰۷۵۲۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

دکتر کامبیز قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اجرای 5 هفته از طرح بسیج سلامت نوروزی اظهار کرد: بازرسان معاونت بهداشتی در اکیپ های بازرسی مشترک با ستاد نوروزی همراه با تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، سازمان میراث فرهنگی و اتاق اصناف در شهرستان های استان حضور یافتند.

وی تصریح کرد: طی این بازدیدهای مشترک 11 هزار و 500 بازدید از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی و بین راهی برای تأمین سلامت مردم انجام شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت رشت از توزیع 6 هزار پیک سلامت میان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بیش از 11 هزار مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی متصل به شبکه شهری و روستایی صورت گرفت.

دکتر قربانی نمونه برداری میکروبی از آب و نمونه برداری از مواد غذایی را رسالت های بازرسان طرح سلامت نوروزی عنوان کرد و گفت:در این راستا 5 تن مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: در طرح بسیج سلامت نوروزی، 62 نفر از متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و 13مرکز عرضه مواد غذایی فاقد شرایط بهداشتی تعطیل شده است.

دکتر قربانی خاطرنشان کرد: همچنین  18 مورد برخورد با دستفروشان دورگرد با همکاری شهرداری نیز در این ایام صورت گرفت.

ارسال نظرات