مسئول معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور ر گفتگو با بسیج:

فعالیت جهادگران گیلان منشا بسیار خوبی برای دانشجویان جهادی در آینده است

مسئول معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: گفت: فعالیت دانشجویان جهادی گیلان سرمنشا بسیار خوبی برای دانشجویان جهادی در آینده خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۰۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

حسینی در حاشیه بازدید از دانشجویان جهادی گروه مصباح که در شهرستان سیاهکل مشغول به فعالیت های جهادی هستند اظهار کرد: هدف از سرکشی اردوهای جهادی گیلان عرض اردات و خداقوت و علاقه مندی به دانشجویان و بررسی راهکارها و بسترهای ست که برای دانشجویان جهادی طرح ریزی شده است.

وی بررسی راهکارها و دستورالعملهای جهادی را یکی دیگر از اهداف این سرکشی عنوان کرد.

معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه نکته اصلی کار جهادی کارکردن با برنامه ریزی و پیشرفت است گفت: فعالیت جهادگران جهادی کار دفعی و جزیره ای نبایدباشد بلکه باید با برنامه ریزی و پیشرفت همراه بوده تا با چشم اندازی برای گروه های آینده، به هدف اساسی تبدیل شود.

حسینی با اشاره به هدفی که مقام معظم رهبری برای اردوهای جهادی دارند گفت: دانشجویان باید با فعالیت های جهادی به قله های بلند اهداف انقلاب اسلامی برسند.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های جهادی برنامه ریزی فرهنگی داخلی و تربیت دانشجویان جهادی است چرا که تربیت خود جهادگران از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه از روز گذشته با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور از دانشجویان جهادی در روستاهای محروم شهرستان تالش و شفت بازدید بعمل آمده است، گفت: دانشجویان جهادی از شور و نشاط خاصی برخوردار هستند و برنامه ریزی های خوبی برای فعالیت در روستاهای محروم و کم برخوردار نموده اند.

حسینی گفت: فعالیت دانشجویان جهادی گیلان سرمنشا بسیار خوبی برای دانشجویان جهادی در آینده خواهد بود.

وی ضمن خدا قوت و تشکر از دانشجویان جهادی گفت: هدف ما از سرکشی علاقه مندی دانشجویان جهادی، عرض اردات و خدا قوت بوده است.

ارسال نظرات