حمیدرضا پورنوروز
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع)
غلام کریمی گفت: بهترین کار فرهنگی که می توان برای انتقال ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت انجام داد اعزام راهیان نور به این سرزمین های نورانی است.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۷۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار غلام کریمی معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدا را شاکرم از اینکه فرصتی دست داد تا در مناطق عملیاتی در پای کسانی است که امروز آبرو و عزت این کشور را مرهون زحمات آنها هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: خدا توفیق داد که به دعوت همین شهدا دراین زیارتگاه حضور پیدا کنم و با امضای ارواح طیبه شهدا بتوانم وارد این مکان مقدس شوم.

سرهنگ غلام کریمی عنوان کرد: بهترین کار فرهنگی که می توان برای انتقال ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت انجام داد اعزام راهیان نور به این سرزمین های نورانی است.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی سپاه استان تصریح کرد: تجدید میثاق جوانان با شهدا در این مقتل یاران خمینی(ره) و دیگر مناطق عملیاتی صورت می گیرد و اگر می خواهند از مسائل تهاجم فرهنگی که دشمنان برای ما طرح کردند مصون باشند باید حضور خود را در این یادمان ها پرنگ تر کنند.

وی با اشاره به اینکه دست نخورده ماندن منطقه عملیاتی شرهانی با مناطق عملیاتی دیگر اینجا را متمایز می سازد اذعان کرد: هر موقع به این مناطق می آیم هیچگونه احساس خستگی ندارم و هنگام برگشت با روحیه دو چندان کار خود را ادامه می دهم.

غلام کریمی در آخر گفت: باید خاطرات شهدا را نسل به نسل نقل کنیم چون امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی بالنده و پایبنده آزادگی ها و ارزش های است که از شهدا کسب کرده است.

ارسال نظرات