خبرهای داغ:
اسماعیل کوثری در گفتگو با بسیج:

لزوم نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه

کد خبر: ۸۵۰۶۴۹۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
اسماعیل کوثری فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله و جانشین اسبق قرارگاه ثار الله تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک عید نوروز و تسلیت به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دخت نبی اسلام، نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری را یک راهبرد و نقشه راه برای مسئولان و مردم دانست و گفت: راهیان نورانتقال دهنده تفکر ایثار ، شهادت و از خودگذشتگی در زمان جنگ است که آزادگان ، شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس خلق کردند.

وی افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس ما شاخص هستند که انسان ها را به سمت ارزش های الهی رهنمون می سازند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جامعه را همواره سرزنده و با نشاط نگه می دارد.

کوثری همچنین بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: ایثارگریها، رشادتها و جان فشانیهای رزمندگان اسلام بویژه ملت سلحشور ایران اسلامی باید برای نسل های آتی بازگو شود.

نماینده دورهٔ هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که اردوهای راهیان نور، فرهنگ‌ساز هستند و اهمیت فرهنگی و معنوی این اردوها بر هیچکس پوشیده نیست تاکید کرد :وقتی مردم دنبال کننده فرهنگ ایثار می باشند ، دولت با احترام به این فرهنگ به مردم خدمت رسانی کند، عزیمت کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع عاشورایی در واقع بازخوانی دستاوردها و حماسه های هشت سال دفاع مقدس است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها