خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سردار شهید جعفر بهتویی سپاه امام رضا (ع):

میزبان بیش از 1100 زائر مناطق عملیاتی جنوب خواهیم بود

فرمانده قرارگاه سردار شهید جعفر بهتویی سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: میزبان بیش از 1100 زائر مناطق عملیاتی جنوب خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۰۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
فرمانده قرارگاه سردار شهید جعفر بهتویی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگارمستقر در ستاد خبری و اطلاع رسانی البرزگفت: حضور مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس امسال نیز مانند سال‌های گذشته با استقبال چشمگیری روبرو بود که ما مفتخر هستیم در این ایام میزبان بیش از 1100 نفر از زائران مناطق عملیاتی جنوب باشیم .

وی بیان کرد: در ایام نوروز 94 و در قالب اردوهای راهیان نور بیش از 20 اتوبوس زائر با هماهنگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز به مناطق عملیاتی جنوب در 3مرحله به مدت4 روزاعزام خواهندشد.

میرزایی اضافه کرد: دوره اول از تاریخ 28 اسفندماه لغایت 2 فروردین ماه 94 برگزار می شود که با توجه به تقارن روزهای آغازین سال با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در این دوره برنامه ویژه ای در لحظه تحویل سال برای زائران گرامی خواهیم داشت تا سال جدید را به تاسی از فرهنگ دینی و زندگانی فاطمی وعطر بوی شهادت شروع نمایند.

مسئول قرارگاه شهید بهتویی ابرازکرد: مرحله دوم این اردوها از تاریخ 3 فروردین ماه لغایت 6 فروردین و مرحله سوم نیزازهفتمین روز از ایام نوروز آغاز شده و تا 10فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکیدکرد: تعداد خادمین شهدا برای خدمت به زائران مناطق عملیاتی بسیارزیاد است که به دلیل کمبود محل اسکان به اجبار50 فقط نفر از علاقمندان و بسیجیان را برای حضور در مناطق و خدمتگزاری به زائران اعزام کنیم که با این حال افراد بسیاری نیز در قالب اتوبوس های اعزامی اردوهای راهیان نور برای خدمتگزاری به زائران اعلام آمادگی کرده اند .

میرزایی گفت : جهت اسکان و استقبال از زائران مناطق عملیاتی جنوب اعزامی از سوی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز مدرسه شهدای 2 طیبی اهواز در نظر گرفته شده است که تمهیدات لازم جهت اسکان و میزبانی و فراهم نمودن حداقل امکانات برای آسایش زائران گرامی اجرایی گردیده است .

وی گفت : کاروان های اردوهای راهیان نور در دوره های در نظر گرفته شده از یادمان های شهدای مناطق عملیاتی خرمشهر ، چزابه ، اروند رود ، شلمچه ، طلاییه ، معراج الشهدا ، هویزه ، فکه ، هور و دوکوهه دیدن خواهند کرد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : برای استقبال هر چه بهتر از زائران گرامی و ایجاد فضای معنوی برای بهره مندی هر چه بهتر زائران از این فرصت فراهم شده برنامه های مذهبی مختلفی همچون برگزاری مراسم ایام فاطمیه، ادعیه خوانی، زیارت عاشورا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ادبی در میان زائران و علاقمندان و اجرای برنامه افتتاحیه و اختتامیه در اردوها در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام / ت30/3002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار