دیدار مدیران استان چهارمحال و بختیاری با کودکان سرطانی و سالمندان

معاون استاندار و مدیران بهزیستی و راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در اقدامی خداپسندانه به دیدار سلامندان و کودکان سرطانی وخانواده های آن ها رفتند.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۳۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون معاون سیاسی امنیتی استانداری در حاشیه بازدید از دو خانه سالمندان در شهرکرد و چالشتر گفت: تکریم سالمندان از تاکیدات دینی است که باید در بین جوانان تقویت شود.

خدابخش مرادی، خدمت به سالمندان را وظیفه ای اخلاقی و الهی دانست و افزود: در دین مبین اسلام سالمندان از جایگاه ویژه ای برخوردارند .

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: هم اکنون 11مرکز نگهداری سالمندان در استان فعال است که از این تعداد سه مرکز شبانه روزی و هشت مرکز روزانه است.

محمد میرزایی افزود: هم اکنون از مجموع سالمندان ساماندهی شده در مراکز نگهداری، 175 تن در مراکز شبانه روزی، 710 تن در مراکز روزانه و 450 تن در خانه توسط گروه سیار خدمت رسانی می شوند.

شایان ذکر است در این روز مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از کارکنان این اداره به دیدار کودکان سرطانی در موسسه خیریه "صفا " رفتند.

لطف ا... خوانساریان، مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری درتشریح هدف از این بازدید گفت: به امید آنکه بتوانیم امید به زندگی را برای کودکانمان تعریف کنیم و به این عزیزانی که در حال مبارزه با بیماری سخت سرطان هستند، آموزش دهیم تا در سخت‌ترین شرایط هم دست از مبارزه برندارند، امید را در زندگی از دست ندهند و به این شعار پایبند باشند که سرطان پایان کودکی نیست.

ارسال نظرات