خبرهای داغ:

دوران خیمه‌شب بازی آمریکایی‌ها رو به پایان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوران خیمه‌شب‌بازی و دلقک‌بازی آمریکا و مستکبرین رو به پایان است و با ظلم و زور نمی‌توان چیزی را بر ملت ایران تحمیل کرد.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۱۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد‌رضا نقدی صبح امروز در رزمایش مدافعان ولایت در بیرجند با بیان اینکه بسیجیان به عشق سربازی امام زمان و به فرمان رهبر معظم انقلاب امروز در این رزمایش جمع شده‌اند، اظهار داشت: در روز جمعه همه ما منتظر آمدن منجی‌ای هستیم که خواهد آمد تا ظلم و ستم پایان یابد و دین خدا احیا شود.

وی ادامه داد: کعبه و مدینه با آمدن مهدی موعود از دست کافران گرفته می‌شود و بند‌های کذب و افترا بریده خواهد شد و آزادی مومنانی خواهد بود که زیر تهمت مستکبران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اضافه کرد: امروز بسیجیان ما با پوشیدن لباس رزم آمده‌اند ثابت کنند مرد میدان هستند و در رکاب ولی فقیه و امام راحل بوده و آماده جانفشانی می‌باشند.

نقدی با اشاره به تقدیم 1700 شهید به انقلاب اسلامی از خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی با این اقدام عشق به خدا و پایبندی خود را به انقلاب اثبات کردند.

وی افزود: بسیج قهرمان امروز گوش به فرمان رهبری است و در آمادگی کامل با تبعیت از رهبر فرزانه نقلاب برای مبارزه با دشمن لحظه‌شماری می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های متعدد در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: اگر امام راحل فرمودند پیروزی و جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال دارد امروز می‌بینیم اسرائیل به دلقک‌بازی روی آورده و مستکبرین مشغول خیمه‌شب بازی هستند.

نقدی تاکید کرد: جنبش عراق حرکت مردم در سوریه و لبنان و پیروزی مردم یمن طلیعه انقلاب بزرگ است که ذلت و خواری استکبار را به دنبال داشته است.

وی گفت: آمریکایی‌ها از همه ابزارها از جمله 1+5 که مجمع مستکبران است به دنبال این هستند تا شاید علیه ملت ایران اقدامی انجام دهند که به فضل الهی به جایی نخواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه آمریکایی‌ها امروز در یمن سفارتخانه خود را بر کول گذاشته و خانه ‌به دوش به دنبال جایی برای خود هستند گفت: رئیس‌جمهور آمریکا که وحشت انقلاب‌های منطقه او را دستپاچه کرده است رئیس صهیونیست‌ها را به کنگره فرا خوانده تا شاید بتوانند ضعف‌های خود را بپوشانند.
وی ادامه داد: ملت ایران ملتی هستند که برای حضور در میدان جنگ سر از پا نمی‌شناختند و ایمان خود را به خدا، پایبندی خود را به دعای ندبه روز جمعه اثبات کردند و امروز این آمادگی نه تنها در این استان بلکه در تمام نقاط کشور مشهود است.

نقدی تاکید کرد: امروز بسیج جهان اسلام کار خود را برای دفاع از حق و مبارزه به ظلم آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه به یمن این استقامت وعده‌های بزرگتر امام خمینی در حال تحقق است، گفت: اگر امام فرمودند که پیروزی ما پیروزی فلسطین را به دنبال خواهد داشت امروز این موضوع را مشاهده می‌کنیم که دشمن به دلقک‌بازی رو آورده است تا کمی از ترس خود بکاهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر امام فرمودند به سوی جمهوری‌های اسلامی پیش‌روید امروز به این سو پیش رفته‌ایم و همچنین اگر امام راحل وعده داده‌اند که امروز قرن غلبه مستضعفان است امروز شاهد ذلت و خاری استکبار هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین امروز دشمن گروه 5+1 را تشکیل داده‌اند تا از پس این ملت برآیند ولی زور آنها نمی‌رسد و امروز شاهد آن هستیم دشمنی که روزی تحولات بزرگ را در دنیا رقم می‌زند در دم دروازه‌های فلسطین و لبنان گیر کرده‌ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهادت 2 هزار مظلوم در غزه و به خاک و خون نشاندن 558 کودک فلسطینی در ماه مبارک رمضان توسط مستکبران گفت: ما به کنگره امریکا می‌گوییم کلاس فاتحه‎خوانی بگذارید و یاد بگیرد چون فاتحه رژیم صهیونیستی که از آن دفاع می‌کنید خوانده شده است و دیگر جایی برای این ایده‌های نامشروع در منطقه وجود ندارد و امروز مردم دنیا دیگر فریب مستکبران را نمی‌خورند و مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که آنها فکر می‌کنند.

نقدی با بیان اینکه در توافق هسته‌ای معیار ما این است که باید تمام حقوق و تمام تاسیسات ایران حفظ شود، یادآور شد: توافق خوب هسته‌ای آن است که تمام تحریم‌ها حذف شود و معیار ما معیار ثابتی است که با جنگ‌های رسانه‌ای این معیارها تغییر نمی‌کند و ملت ما روی ارزش‌های خود ایستاده است.

وی ادامه داد: ملت‌های منطقه نیز دیگر فریب این مستکبران را نمی‌خورند و راه خود را پیدا کرده‌اند و امروز استکبار به پایان خط رسیده و گردان‌های ایران آماده شده‌اند تا آخرین خط قرمز را به رژیم ننگین صهیونیست بکشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها