خبرهای داغ:
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد؛

لزوم تشکیل جبهه متحد برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمن

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فعالیت های دشمن در عرصه فضای مجازی و استفاده ابزاری از رسانه و اینترنت گفت: رشد معضلاتی نظیر طلاق و اعتیاد موجب شادی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۰۰۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمد سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در گردهمایی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح ضمن تأکید بر دفاع همه جانبه مردم و مسؤولان از اسلام تصریح کرد: در دفاع از اسلام و مستضعفین جامعه باید همه کوشا و فعال باشند و هرگونه کوتاهی در این زمینه غیرقابل قبول است؛ چرا که استکبار جهانی در تلاش است تا اسلام را تضعیف و تخریب کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان و جبهه کفر برای تخریب اسلام از طریق اسلام هراسی و خشن جلوه دادن چهره اسلام، بیان کرد: روحانیون وظیفه دارند تا در برابر این توطئه ها و دشمنی ها ایستادگی و مقاومت کنند و اجازه ندهند دشمنان بتوانند نقشه های خود علیه اسلام را در جوامع بین المللی عملی کنند.

وی ضمن تأکید بر لزوم تشکیل یک جبهه متحد و بزرگ توسط مردم برای تقابل با توطئه های دشمنان و حاکم کردن شریعت در جامعه، اظهار کرد: هدف از چنین جریانی باید تعمیق در معارف دینی برای حاکم کردن شریعت در جامعه باید، امروزه بیش از هر زمانی جامعه نیازمند دریافت صحیح و دقیق مبانی دینی است.

حجت الاسلام سالک با اشاره به ابعاد گسترده جنگ نرم و توطئه دشمنان در فضای مجازی علیه کشور خاطر نشان کرد: یکی از ابزارهای جنگ نرم فضای مجازی است که به طور ویژه در آن علیه باورهای دینی و اعتقادات مردم و خانواده ها فعالیت می‌شود و ابزارهای مجازی با نشانه گرفتن اعتقادات، فرهنگ و باورهای اصیل به دنبال فروپاشی خانواده ها هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معضلاتی نظیر رواج فساد، گسترش اعتیاد و زیاد شدن طلاق را موجب شادی دشمنان دانست و تصریح کرد: در جهان بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون نفر به اینترنت و فضای مجازی دسترسی داشته که در این میان 46 میلیون کاربر اینترنت در ایران هستند، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، فیسبوک و ابزارهای اجتماعی نظیر آن از مهم ترین سربازان دشمن در عرصه جنگ نرم هستند که در خاک جهان اسلام حضور دارند.

وی با بیان اقدامات گسترده جریان های ضد انقلاب و سلطنت طلب در فضای مجازی علیه اسلام و انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های مختلف در فضای مجازی برای ایجاد شبهات و تضعیف عقاید مخاطبین گفت: باید نیروهای ارزشی و انقلابی در فضای مجازی حضور پیدا کنند و علیه دشمنان وارد عمل شوند و اقدامات و توطئه های دشمن را خنثی سازی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها