فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

نقش شهدا در اعتلای ارزش‌های معنوی و فرهنگ ایثار بی‌بدیل است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تأکید بر اینکه نقش شهدا در اعتلای ارزش‌های معنوی و فرهنگ ایثار بی‌بدیل و مثال‌زدنی است، ادامه داد: بدون شک حضور شهدا در رشد، تقویت و تعالی فرهنگ، ایمان و روحیه سلحشوری و جهادی جامعه موثر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۰۲۷۳۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

سرهنگ مجید دوهندو در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه حضور شهدا به فضای هر شهر و مکانی معنویت و تقدسی خاص می‌بخشد، اظهار کرد: فضای نورانی برگرفته از حضور شهدا می‌تواند در تعالی و اعتلای فرهنگی جامعه موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند تصریح کرد: با تشییع 3شهید در گیلان این استان فضای معنوی پیدا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: جوانان امروز جامعه ما با اينكه در دوران مقدس حضور نداشتند ولی فرهنگ ايثارگری را به خوبی فرا گرفته اند و بدرستيكه رهروان صديق راه شهداي گرانقدر انقلاب اسلامی هستند و تربيت يافتگان نهضت حسينی و پيروان امام خمينی (ره) و افسران جوان مقام معظم رهبری می باشند.

سرهنگ دوهندو با تأکید بر اینکه نقش شهدا در اعتلای ارزش‌های معنوی و فرهنگ ایثار بی‌بدیل و مثال‌زدنی است، ادامه داد: بدون شک حضور شهدا در رشد، تقویت و تعالی فرهنگ، ایمان و روحیه سلحشوری و جهادی جامعه موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهدای گمنام می‌تواند زمینه مناسب‌تری را برای پیاده‌سازی منویات فرهنگی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فراهم کند.

ارسال نظرات