نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

بسیج یک ایده ناب در مقابل تهدید جهان اسلام است

بسیج یک ایده ناب برای برخورد با ترفندهای مختلفی است که امروز جهان اسلام را تهدید می‌کند و همه باید در این فضا به میدان آمده و از کیان اسلام دفاع کنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام نشان از آن دارد که نتوانسته‌اند در جبهه‌های جنگ سخت کاری از پیش ببرند، با جنگ نرم هم شاید با تبلیغات گسترده‌ای که در اختیار دارند بتوانند وارد فکر و زندگی مسلمانان شوند اما به دلیل ریشه‌دار بودن دین در قلب و وجود مسلمانان و کمی دقت و هوشیاری و تفکر و اندیشه از سوی مراجع و علمای دین و مردم هرگز نتوانستند به خواسته شوم خود دست پیدا کنند.

شکست در جبهه‌های نفاق با بوجود آوردن وهابیون و سلفی‌ها و ... شکست در جبهه‌های نفاق در بین شیعه و سنی و ... دشمنان اسلام را ساکت و خاموش نکرد و آنان را به سمت حرکتی جدید برد. نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس در این رابطه به خبرنگار ما گفت: مقابله با هر نوع جنگ، توطئه، مکر و حیله ابزار و نفرات شاخص و واحدی می‌خواهد که بهترین آن بسیج است که با یک ایده ناب برای برخورد با ترفندهای مختلفی که امروز جهان اسلام را تهدید می‌کند بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار داشت: بسیج متعلق به یک قشر خاص نیست، بلکه ظرفیتی عظیم برای مبارزه با دشمنان جهان اسلام است. بسیج یک ایده ناب برای برخورد با ترفندهای مختلفی است که امروز جهان اسلام را تهدید می‌کند و همه باید در این فضا به میدان آمده و از کیان اسلام دفاع کنند.

وی با اشاره به نقش بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی چند شاخصه دارد، شاخصه اولش این است که این اسلام آموزه‌هایی مثل جهاد و ظلم ستیزی را به تحریف کشانده و به دنبال خنثی کردن این آموزه‌های اصیل اسلامی است.

سلیمی درباره دومین ویژگی اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی با دشمنان اسلام ازجمله صهیونیست‌ها و انگلیس‌ها سر سازش دارد، به هیچ وجه با صهیونیست‌ها در میدان عمل مبارزه نکرده و نمی‌کند و نخواهد کرد، با وجود اینکه صهیونیست‌ها قبله اول مسلمین را اشغال کرده‌اند، اما یک تیر به سمت آنها شلیک نکرده و اصولا زاییده دست خود صهیونیست‌هاست.

وی بیان داشت: اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی همچنین به دنبال تحریف آیات قرآن کریم و تفسیر آنها بر اساس ذائقه اجنبی‌های اسلام‌ستیز بوده و پیوسته به دنبال ایجاد تفرقه در اردوگاه مسلمین بوده و هستند. اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی درست در روز مبادا و روزی که اسلام و مقدسات مسلمین در خطر است، در میدان حاضر نیستند و خود را عقب می‌کشند.

سلیمی گفت: از بین بردن ظرفیت داخلی جهان اسلام یکی دیگر از ویژگی‌های اسلام آمریکایی است، طرفداران اسلام آمریکایی دائما این ظرفیت عظیم را به تحلیل می‌برند و نیروهای پرتحرک جهان اسلام را به سمت مباحث غیراولویت‌دار هدایت کرده و به دنبال برچسب زدن به جامعه مسلمین هستند.اسلام آمریکایی به مسلمین برچسب زده و در پی تحلیل بردن ظرفیت داخلی جهان اسلام است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس تاکید کرد: قطعا باید علیه اسلام آمریکایی قیام کرد، فتنه‌هایی که آنان در داخل کشورهای اسلامی ایجاد کردند، از فتنه‌های دشمنان نام و نشان‌دار سنگین‌تر بوده و تاثیرهای مخرب آن عمیق‌تر از حمله صلیبی‌ها به کشورهای اسلامی بوده است.

سلیمی ادامه داد: طرفداران اسلام آمریکایی ابزار دست صهیونیست‌ها و صلیبی‌ها بوده، هست و خواهند بود، آنان با انگشت اشاره دیگران اقدامات خود را انجام می‌دهند و به دنبال شکستن حرمت و مقدسات مسلمین و همچنین محو آثار تاریخی جهان اسلام هستند، تا در آینده از همین مسئله ابزاری برای انکار بخش عظیمی از تاریخ اسلام و تحریف تاریخ اسلام درست کنند.

وی با اشاره به اینکه تحریف تاریخ اسلام نیز یکی از ترفندهای دشمنان برای پیشبرد اهداف خاص است، گفت: باید تمام قد در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و با اقدامات مناسب مشت آنان را باز کرد و دست آلوده آنها را به مسلمانان دنیا نشان داد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: سران اسلام آمریکایی با وجود شعارهایی که می‌دهند تنها به دنبال رفاه‌طلبی و عیش و نوش و عشرت‌طلبی خود هستند، با فتواهای بی‌اساس و سخیفی که می‌دهند آبروی اسلام را می‌برند، با همین فتواها خون و جان و ناموس مسلمان را در معرض آسیب‌های جدی قرار می‌دهند و این مسائل بخشی از اقدامات طرفداران اسلام امریکایی است.

سلیمی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید مردم را با ترفندهای دشمنان اسلام که به دنبال یارگیری هستند، آشنا سازند، خاطر نشان ساخت: صهیونیست‌ها با نقاب به میدان آمده‌اند، اگر در گذشته بدون نقاب در جنگ صلیبی شرکت می‌کردند، امروز با نقاب اسلام و با شعار الله‌اکبر شمشیر به دست گرفته و آن را بر گلوی اسلام گذاشته‌اند و این خطری بزرگ است که باید رسانه‌ها و بسیجیان این ترفند دشمنان را به مسلمین بازگو کنند.

وی گفت: امروز رسالت علما بیش از گذشته سنگین است، امروز روز خاموشی و دم فرو بستن نیست، روز دفاع از اسلام واقعی از سوی بزرگان و علمای دین و رو کردن دست جاعلان و جاهلان فریبکار است.

ارسال نظرات