کنسرت در فاطمیه؛ مطالبه‌ی فتنه‌گران!

کد خبر: ۸۵۰۲۳۲۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه شرق در پی لغو 2 کنسرت هم زمان با ایام فاطمیه در تهران و بوشهر، خشمگینانه فریاد برآورده و می‌نویسد: «لغو پشت لغو، تهدید پشت تهدید، بولتن پشت بولتن. این حکایت بخشی از موسیقی ایران است در این برهه تاریخی سال ١٣٩٣ خورشیدی؛ حکایت مجوزهایی که در تهران صادر می‌شود و در مسیر خود تا به شهرستان‌ها برسد اعتبارش را آن‌طور از دست می‌دهد که یک تهدید ساده به دادن بیانیه هم می‌تواند آن را لغو کند.»

شرق در اعتراض به وزارت فرهنگ و ارشاد می نویسد: «در این بین وزارت فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید ناامید و دست‌بسته‌تر از هر دوره‌ای تنها اعتراض می‌کند. شاید در طول تاریخ ١٥٠ ساله کنسرت‌ در ایران هیچ زمانی این‌گونه فشار برای لغو مجوزها وجود نداشته است. معلوم نیست اگر این گروه‌های دلواپس در سال ١٢٨٧ خورشیدی بودند و مانع اجرای کنسرت انجمن اخوت شده بودند، آیا عارف قزوینی می‌توانست اثری «چون از خون شهیدان وطن لاله دمیده است» را اجرا کند؟»

گفتنی است این روزنامه یکی از اصلی‌ترین ارگانهای رسانه‌ای فتنه‌ی آمریکایی - اسرائیلی 88 است که همواره از کودتاچیانی که در روز عاشورای 88 اقدام به توهین به ساحت قدسی حضرت سیدالشهدا (ع) نموده بودند حمایت صریح نموده است. در این میان سکوت مدعی‌العموم محترم قابل تامل است.

انتهای پیام/3
ارسال نظرات