علی اشرف خانلری
همزمان با شهرستان های استان تهران؛
خبرگزاری بسیج: رزمایش بزرگ گردان های الی بیت المقدس با حضور پرشور بیش از 15 هزار نفر از بسیجیان گردان های امام علی(ع)،امام حسین(ع)، نمونه بیت المقدس، کوثر (خواهران) و یگان امنیتی حضرت قمربنی هاشم (ع) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در پادگان آموزشی شهید جانبزرگی شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۴۴۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این رزمایش بسیجیان گردانهای نمونه بیت المقدس، با انجام حرکات نمایشی، توانمندی‌های خود را در حضور سردار رستگارپناه، مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، هدایت الله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ، فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه  حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از مسئولان، به نمایش گذاشتند.

در ادامه این رزمایش، سردار سرتیپ حسن رستگار پناه، مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی، وجود ولی فقیه را از نعمت های خداوند در کشور ما  برشمرد و افزود: آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، اول، ایمان مردم و در مرحله بعد مبنای اسلامی و اطاعت و پیروی مردم از ولی امر مسلمین بود.

وی اسلام خواهی، پیروی از دستورات ولی فقیه و شهادت طلبی را ازجمله ویژگی های رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس دانست و گفت: نیروهای بسیجی در تداوم این مسیر انقلاب اسلامی را رشد و پرورش دادند و در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کردند.

رستگار پناه، گفت: شرایط پیچیده جهان امروز به  گونه ای رقم خورده است که به رغم  سرمایه گذاری‌های استکبار، اسلام و مسلمانان با سربلندی و عزت مسیر سعادت و تکامل را پشت سر می گذارند و امروز قدرت اسلام در اقصی نقاط جهان به عنوان یک وزنه تعیین کننده ظهور و بروز پیدا کرده است.

 وی با اشاره به پیش بینی بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر فروپاشی نظام کمونیستی شوروی سابق، خاطر نشان کرد: دشمن‌شناسی و شناسایی توطئه‌های دشمنان توسط مقام معظم رهبری از دیگر علل پیروزی و رشد انقلاب اسلامی است و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب باعث رشد و نمو این انقلاب در جهان و تاریخ بشریت شده است.

 مشاور رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری رزمایش‌های متعدد توسط نیروهای مسلح در سطح کشور تاکید کرد: امروز جهان و سردمداران غرب به توانمندی‌های نظامی، اقتصادی و فنی ایران  پی برده‌اند و می‌دانند که توان مقابله نظامی با ایران را ندارند.

 سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در ابتدای این مراسم، با تشریح اقدامات صورت گرفته به فراخوان45 گردان بیت المقدس در تمام شهرستان های استان، با اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش دو روزه آموزش فراگیر بسیجیان، آمادگی جسمانی، حفظ انسجام، امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه، ارتقای سطح توانمندی و ایجاد ظرفیت های آموزشی برای ورود به ماموریت های اصلی است.

 

 

 

ارسال نظرات