بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران کل کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۲۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ ابان بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سیزدهم آبان ماه سالروز سه وقعه تاریخی مهم در انقلاب اسلامی ایران است:۱_دستگیری و تبعید امام خیمنی (ره) به کشور ترکیه توسط رژیم ستم شاهی ، ۲_کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سیزدهم آبان ۵۷ ، ۳_اشغال سفارت امریکا توسط جوانان مومن انقلابی.

 

هر یک از رویدادها خود منشاء تحول در مسیر انقلاب اسلامی و در تحیکم روحیه انقلابی مردم نقش مهمی ایجاد کردند.البته رویداد سوم که همان تسخیر لانه جاسوسی آمریکائیان بود و جریان انقلاب اسلامی را در مسیر خود پایدارتر کرد ،  دشمنی و عداوت نظام سلطه را برای ملت ایران بیش از گذشته هویدا کرده است.

 

و زمان ، درستی این اتفاق را که   به گفته بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی بزگتر از انقلاب اول بوده است را ثابت کرد.چرا که امروزه زیاده خواهی و مقابله تمام عیار نظام سلطه و استکبار جهانی با آرمانهای انقلاب و مردم بیش از گذشته روشن شده است.

 

امروز بر همه ملت ایران روشن است راه جدی مبارزه با استکبار و نظام سلطه ، پایداری بر ارزشهای انقلاب و حفظ روحیه انقلابی و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای میباشد. لذا راه عملی مبارزه با نظام سلطه و استکبار تکیه بر توان داخل و استفاده از ظرفیت های خدادای است و در این راستا مهندسین بسیجی کشور با تکیه بر تجارب انقلابی و روحیه جهادی در عرصه های مختلف علم و کار موانع رشد و پیشرفت کشور را یکی از پس از دیگری بر طرف می نمایند.

 

البته متخصصین و مهندسین نشان داده اند که با تفکر بسیجی و روحیه جهادی میتوان قله های ترفی و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح نمود و به فرموده فرمانده کل قوا ، خرمشهرهای فراوانی را به  زودی فتح خواهیم کرد.

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کل کشور با  اعلام انزجار از سیاست های خصمانه  نظام سلطه به سرکردگی امریکا جنایتکار و با به  تاسی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له فداه و لبیک به منویات رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی  بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان آنقلاب اسلامی ، وظیفه خود میداند تا با همه توان و تفکر جهادی در عرصه علم و دانش و سازندگی  حضوری پویا داشته باشد  و با عزمی راسخ  در مسیر پیشرفت و آبادانی میهمن اسلامی ایران ، قدم بردارد.

ارسال نظرات