رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با بسیج؛

اعزام کاروان بهداشتی درمانی ۱۷۶ نفره به کربلای معلی

کاروان بهداشتی درمانی ۱۷۶ نفره سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز به کربلای معلی جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۱۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی جمال محمدی گفت : به مناسبت اربعین حسینی، اعزام پزشکان متخصص و عمومی، گروه پرستاری و فوریتهای پزشکی، ماما، کارشناسان بهداشتی، روان شناس، تغذیه و سایر کادر پشتیبانی به کربلای معلی جهت خدمت رسانی به زائران و شیفتگان سرور و سالار شهیدان در حال اجرا می باشد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم ۱۷۶ نفر از کادر بهداشتی و درمانی البرز را جهت خدمت رسانی به زائران حسینی اعزام نمائیم.

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه پزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداخته و کارشناسان، مشاوره های لازم درخصوص امراض و بیماری های شایع در مسیر راهپیمایی به زائران محترم را ارائه خواهند نمود.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در کشور عراق و ویژه زائرین حسینی برگزار می شود.

 وی ادامه داد : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های شایع به مراجعه کنندگان داده می شود.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه کادر بهداشتی درمانی به صورت داوطلبانه در این اقدام مشارکت نموده و از انجام برنامه و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) رضایت کامل دارند.

دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری می دهند تشکر می نمایم.

 

خبرنگار بسیجی: اعرابیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها