معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور؛

از فاطمه ستایی به سمت فاطمه شناسی برویم

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشورگفت: باید زنان ما فاطمی زندگی کنند و از فاطمه ستایی به سمت فاطمه شناسی بروند و پیغمبرگونه عمل کنند و فرزندان خود را به عنوان نسل های آینده، با اخلاص پرورش دهند .
کد خبر: ۹۱۷۱۶۹۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس جامعه زنان خبرگزاری بسیج؛ معصومه حکیمیان در همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان و طرح ندای فطرت که با حضور نخبگان نواحی و اقشار بسیج زنان در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد،اظهار داشت:مسئله‌ی سبک زندگی یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به آن اشاره شده و از فرهنگ هر جامعه نشات می‌گیرد لذا عفاف هم یکی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی است.

وی بااشاره به اینکه صهیونیسم با اجرای پروتکل های 24گانه درصدد حیازدایی وکمرنگ نمودن عفاف در جامعه را دارد،خاطرنشان کرد: برای مقابله با پروژه‌های صهیونیستی باید جنگید و نباید قربانی این پروتکل ها شد و با آهنگ صهیونیست ها حرکت کرد.

حکیمیان با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر پرچم حضرت فاطمه زهرا (ع) و امام حسین (ع) حرکت می کند، افزود: امروز سبک زندگی حضرت زهرا (س) فرمول مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمنان است .

مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور تبیین الگوی سوم زن مسلمان را نسخه رهایی بخش از گره‌ها و مشکلات فعلی دانست وافزود: طرح ندای فطرت در واقع نسخه اجرای الگوی سوم به منظور ترویج حیا و عفت در جهت سالم سازی جامعه و خانواده ها، است و کاهش آسیب های اجتماعی نیز از جمله محورهای آن است.

وی بیان داشت:این طرح قصد ورود به سبک زندگی اسلامی را دارد لذا متناسب با شرایط یک سری اقدامات باید در این راستا صورت پذیرد.

حکیمیان با اشاره به اینکه بزرگ بسیجی زنان عالم (حضرت زهرا) که نابغه ای سیاسی بودند الگوی زن مسلمان است ، تصریح کرد: نباید به جای معصوم شناسی معصوم ستایی کرد که در این صورت به حق و حقوق خود ظلم روا داشته ایم و نمی توان یا حسین و فاطمه گفت اما به سبک کفار زندگی کرد.

وی ادامه داد: باید زنان ما فاطمی زندگی کنند و از فاطمه ستایی به سمت فاطمه شناسی بروند و پیغمبرگونه عمل کنند و فرزندان خود را به عنوان نسل های آینده، با اخلاص پرورش دهند و آنها را به خاطر خداوند منان تربیت کنند.

حکیمیان با بیان اینکه امروز با جنگ نرم سختی مواجهه هستیم، تصریح کرد: دشمنان دین و قرآن، قصد ایجاد تفرقه در میان ملت و مسلمانان را دارند تا از این طریق اعتمادها و اعتقادات را تضعیف کرده و بتوانند به اهداف نامشروع خود دست یابند که در این میان لازم است از تفرقه و اختلافات اجتناب شود.

ارسال نظرات