فرمانده سپاه دیواندره:

راهکار احیای مجد و عظمت مسلمان در اتحاد و برادری آنان نهفته است

سرهنگ محمدعلیزاده فرمانده سپاه دیواندره درنشست هم اندیشی ماموستایان بخش کرفتو دیواندره گفت: راهکار احیای مجد و عظمت بیش از یک‌ونیم میلیارد مسلمان در اتحاد و برادری آنان با یکدیگر نهفته است.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۱۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان سرهنگ محمدعلیزاده فرمانده سپاه دیواندره در نشست هم اندیشی ماموستایان بخش کرفتو دیواندره ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات آنان در ایجاد وحدت درسطح منطقه با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیون اهل تسنن وتشیع درایجاد وحدت وهمدلی گفت: راهکار احیای مجد و عظمت بیش از یک‌ونیم میلیارد مسلمان در اتحاد و برادری آنان با یکدیگر نهفته است.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام در طی این چهل ساله تمامی تلاش خود را کردند که با شبیخون فرهنگی چه در داخل و چه در خارج کشور اسلام را نابود کنند و بین شیعیان و اهل سنت اختلاف بیندازند که خوشبختانه موفق نشده و نخواهند شد.

علیزاده اضافه کرد: اختلاف آنچنانی بین شیعه و سنی وجود ندارد و آنچه هست تفاوت در نظرات فقهی است که طبیعی می‌باشد، اسلام دین مداراست و مسلمانان باید به صورت مسالمت آمیز کنارهم به زندگی کنند.

فرمانده سپاه دیواندره تصریح کرد:کشور ما هزاران شهید شیعه و اهل سنت در مبارزه با طاغوت و در جنگ تحمیلی و در مبارزه با تکفیری‌ها تقدیم کرده است، پس نباید با نشر مسائل اختلافی، خون شهدا را هدر دادوامروزراهکار احیای مجد و عظمت بیش از یک‌ونیم میلیارد مسلمان در اتحاد و برادری آنان با یکدیگر نهفته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات