گردهمایی بسیجیان چرام با "شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت"

با هدف آمادگی و انسجام بسیجیان،گردهمایی گردان‌های شهرستان چرام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۸۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
این گردهمایی با حضور ۵۰۰ بسیجی گردان‌های امنیتیگردهمایی بسیجیان چرام با امام علی (ع)، بیت المقدس و گردان ۴۸۸ امام سجاد (ع)، با "شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت" و به منظور امید بخشی مردمی، نا امید کردن دشمن و اعلام تعامل و همکاری با دستگاه‌هایی که خواستار همکاری با بسیج در زمینه‌های خدمات رسانی به مردم هستند برگزار شد.
فرمانده سپاه فتح این استان گفت: بسیجیان با حضور در گردهمایی ها، عزم راسخ خود را در ادامه دادن راه شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و رهبری به رخ جهانیان می‌کشند.
سردار حمید خرمدل افزود: با وجود نیرو‌های متخصص در کهگیلویه و بویراحمد و فراهم شدن بستر‌های فراوان، ظرفیت‌های خوبی در رده‌های مختلف بسیج برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمن فراهم شده است.
وی با بیان اینکه بسیجیان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی نقش بسزایی دارند ادامه داد: هدف از برگزاری این رزمایش حفظ انسجام و همدلی نیروها، توجیه ساختار جدید سازمانی و ساماندهی بسیجیان، تقویت روحیه، آموزش گردان‌های مختلف، حفظ قوای جسمانی نیرو‌های بسیجی و ایجاد آمادگی عمومی بسیجیان است.
در پایان این گردهمایی بسیجیان با قرائت میثاق نامه بسیج، با امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.
همچنین در این رزمایش ۲ گروه جهادی به صورت همزمان به منظور خدمت رسانی در بخش‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی، به مناطق محروم شهرستان چرام اعزام شدند.
ارسال نظرات