آغاز تولید و صدابرداری کتاب صوتی زندگی نامه شهید ناهید فاتحی کرجو+عکس

ظهر امروز با حضور تعدادی از صدا برداران و تهیه کنندگان برجسته کشوری تولید و صدابرداری کتاب صوتی زندگی نامه شهید ناهید فاتحی کرجو آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۷۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ عباس رستمی مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، با اعلام این خبر اظهار داشت: به بهانه ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و آشنایی نسل جوان با شیوه زندگی شهدای عزیز آغاز تولید و صدابرداری از کتاب صوتی زندگی نامه شهید ناهید فاتحی کرجو برگرفته از کتاب (دختر ناهید به قلم حسینعلی جعفری) را برای تهیه و تنظیم این مجموعه در دستور کار قرار دادیم.

رستمی افزود: آغاز صدابرداری این کتاب توسط معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه  و  با مشارکت  سپاه بیت المقدس، حوزه هنری، و مدیریت پردیس سینما بهمن سنندج و همکاری رادیو مرکز کردستان و هنرمندان  استان در حال صدا برداری است.

مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این کتاب صوتی طی ماه‌های آینده و بعد از پایان کار تدوین، طی مراسمی به میزبانی سپاه بیت المقدس کردستان رونمایی و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کتاب دخترم ناهید روایت همدلی و همراهی مردم غیرتمند استان کردستان است که در تمام مراحل همراه انقلاب و با تمام وجود و هستی خود از کیان این انقلاب پاسداری کردند.

وی با اشاره به  ۱۸ عنوان کتاب  صوتی  تولید شده از معاونت فرهنگی و تبلیغات  سپاه گفت: این کتاب نوزدهمین کتاب صوتی تولیدی در این حوزه است.
 
گفتنی است که 18 کتاب صوتی تولید شده در سایت سراج اندیشه به آدرس  serajnet.org  موجود و قابل بهره برداری برای عموم می باشد.
 

گفتنی است؛ شهیده ناهید فاتحی کرجو سوم مرداد ۱۳۴۴، در شهرستان سنندج به دنیا آمد. پدرش محمد و مادرش زینب نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. خانه دار بود. هفتم آذر ۱۳۶۱، در روستای هشتمیز سنندج به اسارت گروه‌های ضد انقلاب در آمد و پس از شکنجه به شهادت رسید. پیکرش را در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات