زبانزد بودن توان دفاعی و رزمی ارتش در منطقه و جهان

فرمانده‌ی تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین آغاز به کار دفتر جذب و عضویابی این تیپ در یاسوج گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح به مولفه‌هایی نظیر تجهیزات پیشرفته‌ی دریایی، موشک‌های دوربرد و پیشرفته، سامانه‌های راداری و نیروی انسانی از جایگاه ممتازی در منطقه برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۲۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
امیر ذبیح الله بهمن زیاری به ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: تربیت نیرو‌های متعهد و توانمند در این استان به ظرفیت انسانی این نیرو برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی کمک کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی ۲ هزار و ۳۵۰ شهید تیپ ۵۵ هوابرد ارتش گفت: با جابجایی این تیپ در بیش از ۸۰۰ مرحله در دوران دفاع مقدس عملیات‌های بزرگ و تعیین کننده در تاریخ دوران دفاع مقدس انجام شد.
فرمانده‌ی تیپ ۵۵ هوابرد ارتش اضافه کرد: ایجاد این دفتر در مرکز کهگیلویه و بویر احمد همچنین به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.
فرمانده‌ی سپاه فتح استان هم با ابراز امیدواری از اقدام ارتش برای ایجاد یک شعبه از خدمات خود در استان آن را فرصتی برای بهره گیری بیشتر از استعداد‌های سرشار جوانان این استان دانست.
سردار خرمدل همچنین در سخنانی با ابراز نگرانی از آنچه غفلت برای ثبت رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس می‌نامید افزود: این در حالی است که نقش ارتش در عرصه‌هایی همچون دریایی و شکستن تمامی قدرت دریایی عراق توسط نیروی دریایی و هوایی خیره کننده بود.
فرمانده سپاه فتح استان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی بیش از ۴۸ هزار شهید این نیرو گفت: امروز ارتش بعنوان سربازان توانمند ولایت در پاسداری از حریم نظام و میهن با اقتدار تمام ایستاده است.
نظری معاون ساسی امنیتی استاندار هم گفت:: برای استقرار این شعبه از تیپ ۵۵ هوابرد ارتش هماهنگی‌هایی از سوی مجموعه‌ی مدیریتی ذی ربط در استان انجام شد و استان آماده‌ی بهره گیری بیشتر ازخدمات ارتش را دارد.
در پایان این آیین با اهداء لوح سپاس به خانواده‌های شهدای ارتش و جمعی از مدیران استان که برای استقرار این دفتر تلاش کردند قدردانی شد..
همچنین یاد سرهنگ جانباز رفیع غفاری برای انهدام بیش از ۱۲۰ فروند از ادوات نظامی عراق شامل تانک و نفربر گرامی داشته شد.
ارسال نظرات