مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها:

دعوت از اساتید بسیجی برای پیوستن به مجمع اساتید مسلمان

فؤاد ایزدی مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در نشست هم‌اندیشی کانون‌های بسیج اساتید تهران بزرگ، با اشاره به اهمیت ایجاد شبکه ارتباطی گفت: از اساتید بسیجی داخل کشور دعوت می‌کنم که به مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان بپیوندند و شبکه ارتباطی از اساتید بسیجی متخصص را راه‌اندازی کنند.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ایزدی با نقل قول از شیخ عیسی قاسم گفت: روزهای گذشته به دیدار عالم شیعه مسلمانان بحرین شیخ عیسی قاسم رفتم و ایشان در پیامی به اساتید مسلمان و بسیجی دانشگاه‌ها فرمودند «آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها موفق شدند در همه منازل مسلمین پیام خودشان را منتقل کنند و گسترش دهند. از اساتید مسلمان درخواست دارم که برای رساندن پیام اسلام و انقلاب اسلامی کوشش کنند و جدیت داشته باشند» و این امر وظیفه اساتید را سنگین‌تر می‌کند.

دعوت از اساتید بسیجی برای پیوستن به مجمع اساتید مسلمان

 

وی با تشریح هویت و فعالیت مجمع اساتید مسلمان گفت: مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها توسط سازمان بسیج اساتید تاسیس شده و بودجه آن هم توسط بسیج اساتید تامین می شود و هدف آن شبکه‌سازی از میان اساتید خارج از کشور از کشورهای مختلف که دغدغه انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی دارند، خواهد بود. این اساتید به صورت انفرادی فعالیت می‌کردند اما شبکه‌ای برای شناسایی و ارتباط میان آنها نبوده که این مجمع این اقدام را صورت داده است.

ایزدی با اشاره به لزوم ایجاد شبکه ارتباطی گفت: مشابه با اساتید دغدغه‌مند در حوزه تمدن اسلامی در داخل کشور هم داریم که معمولا با بسیج اساتید مرتبط هستند  و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و نیاز هست که یکدیگر را بشناسند. از آنجایی که مجمع در امور بین‌المللی فعالیت می‌کند در وزارت کشور ثبت شده و فعالیت می‌کند. در خارج از کشور هم با نهادهای مختلفی که فعالند مثل سپاه قدس و مرکز فرهنگ و ارتباطات مرتبط است و شبکه لازم را هدایت می کند. این مجمع یک فعالیت خاص و تخصصی دارد و آن این است که اساتید را جذب نموده و فعالیت کند.

 مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با دعوت از اساتید برای راه‌اندازی شبکه ارتباطی داخلی گفت: در تلاش برای راه‌اندازی شبکه ارتباطی از اساتید بسیجی داخل کشور هستیم که با مشکلاتی همچون ضعف در بانک اطلاعاتی مواجهیم. از اساتید می‌خواهم که برای شناسایی شبکه ارتباطی کمک کنند و اساتیدی که تسلط به زبان خارجی دارند شناسایی شده و به این مجمع بپیوندند. کار این مجمع سیاسی نیست و دغدغه تمدن اسلامی را دارد.

وی با تشریح برنامه سازماندهی مجمع گفت: از اساتید مطرح و به نام در حوزه‌های مختلف دعوت شده که در حوزه‌های مختلف در قالب گروه‌های مختلف دسته بندی شده و بر موضوعات و مسائل مختلف متمرکز شده و برای آن راهکار لازم را ارائه کنند.

گفتنی است مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها چندی پیش و همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی با برگزاری همایش بزرگ «آمریکا و جنایت‌های قرن» و با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف دنیا، به تشریح جنایات آمریکا پرداخت که با استقبال گسترده رسانه‌ها مواجه شد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید تهران بزرگ

ارسال نظرات