معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز :

اردوگاه راهیان نور شهید باکری تا 6 ماه آینده تکمیل می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: انتظار می رود با همکاری و تعامل شهرداری ها و تمامی مدیران دستگاه های ذیربط، احداث اردوگاه شهید باکری برای پذیرایی از البرزی های شرکت کننده در راهیان نور تا 6ماه آینده به اتمام برسد.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۰۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش سرویس بسیج عمران خبرگزاری بسیج از کرج ، علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جلسه بررسی وضعیت ساخت اردوگاه شهید باکری در خرمشهر برای راهیان نور البرز گفت: یکی از دست آوردهای بی بدیل و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی، ارزش های دفاع مقدس است .

اردوگاه راهیان نور شهید باکری تا 6 ماه آینده تکمیل می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد: اهمیت سفرهای راهیان نور از این جهت است که می تواند اشاعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد بنابراین در تکمیل اردوگاه شهید باکری در راستای تکریم زائران باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

درویش پور تاکید کرد: احداث اردوگاه شهید باکری برکات فراوانی خواهد داشت که علاوه بر سفرهای راهیان نور، در مدیریت بحران و همچنین برای پذیرایی از زائرین اربعین می توان از این پایگاه بهره برد.

وی عنوان کرد: انتظار می رود با همکاری و تعامل  شهرداری ها و تمامی مدیران دستگاه های ذیربط، احداث این اردوگاه تا 6ماه آینده به اتمام برسد.

درویش پور در ادامه به توضیح در رابطه با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری ها پرداخت و در این باره تاکید کرد: در آمدهای پایدار برای شهرداری ها تنها با اتخاذ برنامه های علمی و منسجم محقق می شود.

وی اشاره کرد: شهردارن برای بازگشت سرمایه و درآمدزایی، نسبت به ورود بخش خصوصی در اجرای طرح ها و پروژه ها  توجه ویژه داشته باشند و در جهت توسعه و آبادانی بافت های فرسوده، موجدانه نسبت به بازآفرینی اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: اولویت بندی در تخصیص اعتبارات مالی به طرح ها و پروژها باید براساس بهره وری و سودآوری مالی انجام شود. من با تمام وجود در راستای توسعه و آبادانی البرز، از شهرداران استان البرز پشتیبانی و حمایت می  می‌کنم.

وی افزود: شهرداران به عنوان مدیران حوزه شهری در خدمت رسانی به مردم باید پیش قراول مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: برای تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های خدماتی و عمرانی، نظارت و پیگیری های مستمر را بطور منظم در دستور کار خود قرار دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها