سلیمانی دشتکی ، با اشاره به قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی توسط کشور آمریکا ، بیان کرد: ما با تمام توان از سپاه و بسیج در همه زمینه ها حمایت می کنیم و افتخارمان این است که بسیجی هستیم و کشور آمریکا این را بداند که سپاه و بسیج پاره ی تن مردم و مسئولین هستند و با قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی ، قطعا برای نیروها و منافع خود در خاورمیانه مشکلات بسیار اساسی و جدی به وجود خواهد آمد و همه جهان به خوبی می دانند که جنایتکار و تروریست خود آمریکاست.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۵۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار ایلام ، در مراسم روز پاسدار در جمع سبز پوشان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، گفت: سپاه و بسیج ، در تمام عرصه ها حضور فعال دارند و با تمام توان آماده خدمت رسانی به ملت هستند نمونه آن را در اربعین به وضوح مشاهده می کنیم که  با تمام امکانات و توان خود در خدمت زوار بودند و حضور چشمگیر داشتند و سخت ترین مشکلات را به آسانی حل کردند.

وی بیان داشت: در مسائل اقتصادی ،بسیج ،جبهه بسیار خوبی را به وجود آورد و در این شرایط بحرانی که کشوردر تحریم قرار دارد، حرکت بسیجی وار در کارگاههای اقتصادی  و عمرانی برای نظام بسیار ارزشمند است.

سلیمانی دشتکی ، اظهار کرد: سپاه و بسیج ، برای مقابله با بحران ها در صف اول قرار دارند و در پیشگیری از حرکات ضد انقلاب ، نقششان بی بدیل است و در خدمت رسانی به مردم بسیار چشمگیر عمل می کنند.

وی افزود: در پی بارندگی های اخیر که خساراتی به استان وارد شد و مشکلات عمده ای را به وجود آورد ، سپاه و بسیج در کنار سایر نهادها بسیار عالی عمل کردند و هنوز هم در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این نشان از مردمی بودن سپاه دارد .

استاندار ایلام ، با اشاره به قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی توسط کشور آمریکا ، بیان کرد: ما با تمام توان از سپاه و بسیج در همه زمینه ها حمایت می کنیم و افتخارمان این است که بسیجی هستیم  و کشور آمریکا این را بداند که سپاه و بسیج پاره ی تن مردم و مسئولین هستند و با قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی ، قطعا  برای نیروها و منافع خود در خاورمیانه مشکلات بسیار اساسی و جدی به وجود خواهد آمد و همه جهان به خوبی می دانند که جنایتکار و تروریست خود آمریکاست.

 

 

ارسال نظرات