مصطفی
پس از ساعت ها پیاده روی طاقت فرسا صورت گرفت/
با ابلاغ فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اکیپی از سپاه ناحیه ملکشاهی صبح امرور بعد از ساعت ها پیاده روی طاقت فرسا از مناطق صعب العبور کوهستانی وارد بخش ماژین شدند.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۴۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار "فلاح غلامی"؛ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در این باره گفت: با ابلاغ فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اکیپی از سپاه ناحیه ملکشاهی صبح امرور بعد از ساعت ها پیاده روی طاقت فرسا از مناطق صعب العبور کوهستانی وارد بخش ماژین شدند.

 این اکیپ از راه زمینی وارد بخش ماژین شد و اولین جلسه با شهردار، شورای شهر، بخشدار و مسئولین منطقه برگزار و نیازهای این بخش شناسایی شد. یک اکیپ از سپاه ناحیه ملکشاهی و یک اکیپ از حوزه مقاومت بسیج ماژین و بسیجیان منطقه در حال امداد رسانی به سیل زدگان هستند.

 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: سازماندهی نیروهای انجام شده و در حال تقسیم اقلام و مواد غذایی در بین سیل زدگان هستیم. وی اقلام توزیع شده را شامل نان، کنسرو، خرما و سایر مواد غذایی عنوان کرد.

 غلامی با اشاره به سایر اقدامات سپاه در بخش ماژین گفت: یک اکیپ از نیروهای اعزامی سپاه همراه با سایر ادارات در حال بازکردن مسیر ارتباطی هستند. جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: اقدامات و خدمات سپاه امیرالمؤمنین(ع) به سیل زدگان بهش ماژین شامل بسته بندی و توزیع موادغذایی، بازکردن مسیر و راهسازی می باشد.

 اکیپی از پرسنل سپاه بعد از ساعت ها پیاده روی از مناطق صعب العبور وارد بخش ماژین شدند و در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند.

ارسال نظرات